elinfajersson

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin fajersson - 18 mars 2014 09:56

Idag ser tyra ut så här:) söt tunika från lindex och svarta strumpisar :)

Snart kommer kusin keyla och moster emma på besök! 

   

Av Elin fajersson - 17 mars 2014 18:39

Nu är vi äntligen hemma igen, åkte och mötte upp emma på eurostop och vi kikade i affärer och jag fick med mig 3 fina plagg från kapphal till tyra:) visar sen. sen tog vi en fika på espresso som vanligt haha:)

Nu är vi hemma iaf och ska äta lite sen ska jag passa på att plocka i hennes rum lite..

   

Av Elin fajersson - 17 mars 2014 12:31

Jahopp då var det måndag igen, vi har inte gjort så mycket sen vi kom upp, jag har betalt lite räkningar åså, det kanske blir en vända in till stan om en stund, får se sen:)

tyra sitter och pratar med tvn i sin babysitter haha så roligt har hon:)När simon kommer hem ska vi veckohandla det skulle gjorts igår men vi var alldedes för trötta för det, så det får blir idag istället:)

Nehepp ska göra mig i ordning nu, sen gå ut i blåsten!

Av Elin fajersson - 16 mars 2014 21:03

Åh vilken dag det blev, vi kom ju på ganska spontant att åka iväg och fiska idag när vi kom upp, simon ville testa en ny sjö som jag skrev innan, den låg i tönnersjö så vi åkte till affären i simlångsdalen för det stog på nätet att där köper man fiskekort till den sjön, men när vi kom dit så sa dom att den sidan inte har uppdaterats på 2 år så dom säljer inga kort där längre, NEHE då får vi snabbt tänka om eftersom klockan började bli mycket så vi bestämde oss för att ta tofta sjön så då fick vi åka tillbaka till stan till statoil vid sannarp men där sa dom att dom slutat sälja kort för tofta och att dom sa att ica på vallås säljer så vi körde dit, men när vi kom dit så sålde dom inte heller, så vi blev lite smått irreterade, det är söndag och vi kan inte få tag i fiske kort eftersom wittlock är stängt! så vi körde till tofta och fiskade endå haha jävla meck att få fiska herregud! men det var en mysig dag i slutändan :)

                             

Av Elin fajersson - 16 mars 2014 20:32

Igår var det dags för keyla och tyra att få smaka lite gröt och det var uppskattat första minen var så rolig på keyla haha så skeptisk :)vi filmade såklart så roligt att titta på sen när dom blivit äldre:) efter någon sked gröt fick dom varsin majskrok och det var nog det bästa, det var skönt mot tandköttet och verkade smaka gott:)

Här är lite bilder från gårdagen:)

               

Av Elin fajersson - 16 mars 2014 12:47

Godmorgon:)

idag är jag utvilat så det känns jätte bra vi åt frukost för en stund sen, och nu ska vi ut och fiska hela familjen,:) ska bli roligt men gladast är nog simon haha en extra fiske dag denna månad :D och lillan kommer nog somna gott i vagnen så det blir bra:)

vi ska testa en ny sjö som heter stora skärsjön vet inte hur den ser ut men hoppas vi kommer fram med vagn åså.. vill inte åka ut med båt med tyra för vi har för det första ingen flytväst till henne ockå tycker jag hon är lite i det minsta laget ännu.. men men nu ska vi ge henne lite mat sen åker vi.. härlig söndag:)


Av Elin fajersson - 16 mars 2014 01:11

Kom hem för en stund sen.. Är dödstrött nu och det bästa är att det är min natt inatt så det blir sovmorgon deluxe i morgon! Sköönt:)
Vi hörs helt enkelt i morgon igen:)

Av Elin fajersson - 15 mars 2014 17:31

Idag åkte vi in till stan med Emma å Johan och tittade i affärerna sen åkte vi och käkade pizza allihopa, och tyra och keyla satt i varsin stol för första gången, dom är lite små ännu haha så vi fick ta pälsen vi har i vagnen och stötta upp med, men det funkade jätte bra:) nu ska vi hem till dom och spela spel och ha det mysigt!:) trevlig lördag på er!:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards