elinfajersson

Direktlänk till inlägg 14 maj 2012

hejsan hejsan!

Av Elin fajersson - 14 maj 2012 19:42

tänkte berätta lite om min helg, på fredagen så bjöd simon ut mig på lite mat på pios jätte gott va det sen mötte jag upp mina klasskamrater på mårtenssons jätte trevligt va det med live musik och en massa dricka , men sen drog vi vidare till harrys där vi blev kvar resten av kvällen snacka en massa och drack en massa de med usch det blev lite väl mkt haha till slut så va det bara jag alex å caroline kvar till vi bestämde oss till att gå hem till caroline men alla blev så trötta efter ett tag så alex tog sin buss å caroline skutsade hem mig på sin cyckel men fan vad roligt vi hade det den kvällen, ser fram emot nästa party vi ska ha nu snart!! och i lördags så va jag bakis typ hela dagen så det blev filmmys med simon å en massa godis hah :) söndagen mötte vi upp natta jojje och en massa andra och åkte till frennarp och spelade ute bandy eller inte jag , för jag hade fruktansvärt ont i ryggen men det va jättge mysigt endå å bara sitta i gräset med natta å snacka :) idag har jag haft prov och det gick vell bra tror jag ! sen har jag passat alicia yay vi va ute å lekte nästan hela tiden fasiken vilken energi dom har haha :D Lotte och jenny! Goa å glada caroline och alex även dom va fulla å glada ;D och  här är jag kl 3 på natten efter en cyckeltur hem fy vad trött jag va men det va det värt! Alicia på lekplatsen idag!        

 
 
Ingen bild

marita

17 maj 2012 17:21

haha ni verkade ha sköj när ni va ute med jobbet!!!
åh tänk så söt lilltjejen e....fina bilder på er alla... kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin fajersson - 2 juli 2016 02:10

Har flyttat bloggen! ? nouw.com/elinfajersson

Kod

Av Elin fajersson - 2 juli 2016 00:25

3807866004

Av Elin fajersson - 30 juni 2016 09:44

Av Elin fajersson - 28 juni 2016 18:27

Vi har haft en helt fullspäckad helg i fredags så var det midsommarafton och Emma med familj kom hit och firade med god mat och kubb:) väldig mysig dag! Sen på lördagen så skulle jag firas, många kunde inte komma men inte så konstigt med tanke på d...

Av Elin fajersson - 24 juni 2016 23:05

Haft en mysig dag med god midsommarmat och tårta,jordgubbar å glass å massa annat gott, känns som man har ätit hela dagen haha! Spelade lite kubb gjorde vi åxå:) Det har varit alldeles för varmt idag asså fy fasiken asså knappt man kan vara ute! Me...

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards