elinfajersson

Alla inlägg under november 2012

Av Elin fajersson - 30 november 2012 21:30

Nya vardagsstövlar!! dock så är dom inte så glansiga som på bilden! 

   

Av Elin fajersson - 30 november 2012 16:09

Så här ser jag ut idag! 

 

Av Elin fajersson - 30 november 2012 15:01

Hejsan!! idag avslutade jag min praktik och min handleadre blev suuper glad över min julklapp till henne hihi:) och jag fick jätte bra omdömme så blev så glad! hela jag känner mig glad i dag vet inte riktigt varför kanske för att man fick sluta tidigt en fredag haha :D om en stund hämtar simon upp mig så åker vi in och kollar lite i affärer i stan, sen måste vi hem för attg vi ska tvätta kl 19 fyfan vilken avslutning på kvällen hah!! ska även hämta ut ett paket idag såg att något hade anlänt, dock inte mobilen änn buuu:( jaja vi hörs senare igen ska ta tag i disken nu :)

Av Elin fajersson - 29 november 2012 20:54

Åhh så mysigt! Nu ska vi kolla på Ensam hemma och dricka glögg 

           

 


Av Elin fajersson - 29 november 2012 19:56

Nu har vi kommit hem från träningen, och jag har duschat och strax ska vi äta:) och i morgon så slutar jag ju praktiken så kände att jag ville ge något till min handledare så kom jag på att hon sa att hon älskar att baka och dekorera tårtor så det fick blir en sådan bok med en massa tips och fina tårtor :) så har vi även köpt glögg och ska mysa framför en julfilm senare hahah vi går all in ;) 

     

Av Elin fajersson - 29 november 2012 16:35

Nino är så rolig varje gång jag sätter mig vid datan så ska hon hoppa upp och sätta sig nån cm ifrån skärmen och hålla koll på mus pekaren haha så jävla jobbigt hon fattar ju inte själv att hon är i vägen :)så sööt

 


Av Elin fajersson - 29 november 2012 16:27

hahah sitter här och lyssnar på carolas julmusik tänkte att jag skulle komma lite i julstämning men njae hon är vel sådär haha!! jaja kom nästan hem precis från praktiken , och väntar på att simon ska komma hem vi ska nämligen iväg och träna, men jag känner inte alls för det idag , för efter det ska bli plocka upp allt julpynt åså Myyys jag älskar julen :) 

Av Elin fajersson - 28 november 2012 13:44

hej tänkte bara säga hej nu innan jag drar till praktiken , slutar halv 10 ikväll :S hoppas det går fort haha vilken lam dag det har varit hatar attg man inte kan hitta på något när man ska jobba på kvällen,, man får ingen ro till att göra något bara för att man vet att man ska iväg senare,, jaja vi hörs senare igen ha en bra dag idag!! 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards