elinfajersson

Alla inlägg under september 2012

Av Elin fajersson - 30 september 2012 16:14

åhh 'äntligen är denna helgen klar:) har jobbat delat pass igår och idag slutade jag 15 så nu är jag ledig i morgon å det ska bli skönt :) om en stund ska jag och simon till wild west och käka lite fast jag är inte hungrig ännu så får vänta lite till hhaha ska bli gott med en redig stek !! hörs senare igen :)

Av Elin fajersson - 28 september 2012 22:14

jag vill ha!!!!!!! kan någon snäll själ beställa dom till mig haha :)

 

Av Elin fajersson - 28 september 2012 20:55

hejsan på er idag har jag passat alicia hela dagen emma kom på en kopp kaffe vid 13 idag och länade sen alicia när hon skulle jobba :) sen efter 14 kom mamma inom åxå och drack lite kaffe och busade med alicia hih så roligt att ha henne här busfian hon har så mkt energi asså haha .. nu är det snart dax för sängen har ätit pizza och duschat , i morron väntar delat pass uhh tråkigt haha ,, men men det går nog snabbt har ju rast i 3 timmar i morron då kommer nog simon och hämtar mig så åker vi och äter lunch eller nåt sånt:)

       

Av Elin fajersson - 28 september 2012 20:51

här kommer lite bilder från gårdagen när vi firade emma tyvvär så tog jag inte så många :(

     

Av Elin fajersson - 26 september 2012 16:51

   

Av Elin fajersson - 26 september 2012 16:17

tjenna det va inte igår ahah har haft fullt upp med praktik och sånt så har inte haft så mkt att blogga om , men nu slutade jag kl 15 och är ledig i 2 hela dagar underbart!!! tiden har gått så snabbt nu är snart 2e veckan åxå avklarad ska jobba helgen sen så är det sista veckan kvar:) åkte inom stan nu och kollade lite kände att jag var tvungen att spendera lite pengar nu när lönen har kommit hahah :D kom hem med en ny mascara och en stickad tröja kan alltid behövas, är vrålhungrig nu med så ska laga till något att äta sen ikväll kommer ju efterlyst som vanligt så det blir en lungn kväll nu :) 

Av Elin fajersson - 24 september 2012 11:16

Så jäkla sköön!! 

Av Elin fajersson - 23 september 2012 18:51

hejsan har inte hunnit uppdatera alls idag , direkr när jag vakande så började vi städa här hemma det behövdes och nu i veckan så hinner jag fan inte praktik hela veckan nu , och i morgon så är min handledare frida snäll och hämtar mig , jag jobbar kväll så kommer inte hem förrens vid 22 i morron:( men men sen så har vi varit hemma hos emma å johan och druckit kaffe åså trevligt!! :) nu är vi hemma igen och jag ska hoppa in i duschen nu en snabbis för halv 8 börjar snooki & Jwoww show haha får inte missas :D men hoppas eran dag har varit bra,, 

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards