elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elin fajersson - 31 oktober 2014 15:10

Tyra måste har varit väldigt trött idag för hon sov i 3 timmar!!!? men nu har hon kommit upp och vi har ätit en sen lunch och nu är hon lek sugen så hon sitter och drar runt på sin bebbe (docka) och är allmänt pigg och glad :)

om en stund ska vi hoppa in och ta ett varmt bad innan pappa kommer hem!

     

Av Elin fajersson - 31 oktober 2014 11:58

idag fick jag samtal från förskolan som tyra ska börja på, och nu är det inte så långt kvar, vi hade skrivit in att inskolningen skulle börja den 21 men det är en fredag så hon börjar måndagen den 24 november istället och jag känner mig lite nervös att lämna bort henne faktist,, men jag hoppas det går bra, fick till att börja med 3 dagar 3 timmar per dag och behövs det mer så får det bli så:)

Annars idag så har jag druckit kaffe hos emelie sen tog vi på oss kläder och gick ut och lekte med barnen en stund,Det var så skönt ute, nu har ju kylan verkligen kommit men jag tycker bara det är friskt och skönt!

   

Av Elin fajersson - 30 oktober 2014 21:28

Idag har jag knappt gjort ett skit var uppe på min vanliga morgon kaffe hos Emelie på förmiddagen sen tog jag några vändor med dammsugaren som vanligt.. Har haft ganska tråkigt idag faktiskt men så ringde mamma och frågade om hon kunde komma på en kopp kaffe, såklart kunde hon det både jag och Tyra tyckte det var trevligt:) efter ett tag så ringde även Emma och frågade om dom kunde komma så dom köpte med sig fika och kom inom och snackade lite skit:) hade inte varit ute något idag så efter Simon slutade jobbet så bestämde vi oss för att jag skulle ut och köra lite! Så har min dag sett ut och k morgon är det äntligen fredag och i helgen har vi fullt upp med en massa roligheter:) godnatt på er:)

Av Elin fajersson - 29 oktober 2014 15:27

igår satt vi och gjorde hand och fot avtryck med fingerfärg, tänkte det skulle varit fint att få en fin teckning med rosa avtryck på, lättare sagt än gjort herregud inte lätt att få till det fint, men efter många försök så blev detta de finaste haha. så vi ska skaffa en fin vit ram och rama in och sätta upp på tyras rum:)

     

Av Elin fajersson - 29 oktober 2014 10:44

   

Av Elin fajersson - 28 oktober 2014 11:56

Nu är kvällsgottet klart mums:)

 

Av Elin fajersson - 28 oktober 2014 10:06

Godmorgon idag klev vi upp vid halv 7 eller tyra vaknade men vi låg och gosade i någon timme, bästa på hela dagen är på morgonen när man hör tyra i sitt rum när hon vaknat så smyger man in och får vääärldens hårdaste kram sen lägger vi oss i vår säng och myser och busar<3 

annars har vi inte gjort så mycket jag har badat henne, och nu vilar hon, sen blir det en sväng till willys, vill inte vara ute för mycket med henne ännu eftersom hennes fökylningen sitter fortfarande kvar:( funderar på att baka chokladbollar haha för ikväll är det bästa tv dagen först hollywood fruarna sen the kardashians!! 


Av Elin fajersson - 27 oktober 2014 11:14

Jahopp då var månadagen här, och rutinerna är tillbaka som vanligt igen, längtar redan tills nästa helg igen!!

tyra hade feber igårkväll innan läggdax men är som vanligt nu idag igen eller hon är ju förkyld men ingen feber så det är ju skönt.. just nu ligger hon uppe på sitt rum och vilar och jag har precis pakat ner all tvätt, för jag ska börja tvätta klockan 12, alltid något att göra hah sen slutar emelie 14 så blir väl att gå upp och ta en kaffe med henne och sen kommer simon hem:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards