elinfajersson

Alla inlägg under december 2015

Av Elin fajersson - 29 december 2015 23:15

Ikväll var det dax att byta julklappar
Med hasse och heli eller ja barnen skulle få sina klappar, man har ätit så mycket julmat så vi skippade det och körde på ostbricka istället:) och glögg,pepparkakor,lussekatter Och godis!:)
Tyra blev så glad över Sin dockvagn som hon fick av Hasse och heli!!
Också blev det en massa Ida gos med såklart:) har haft en väldigt trevlig kväll och nu är klockan mycket så vi har hoppat i säng, tur att jag inte börjar jobba förrens kl 14 i mon ??

Rea

Av Elin fajersson - 28 december 2015 21:59

Idag körde jag och Tyra in till stan, plockade upp Elin på vägen och sen mötte vi upp hennes syster? var ju tvungen att kika runt nu när det är rea men hittade inget på rean förutom en hoodie haha, men köpte även en svart klänning och en grå tröja sen blev det lunch på café nosh och en latte! Skön dag som avslutades hemma med julmat när Simon kom hem, sen somnade jag insidan och Simon väckte mig strax innan 21 så bara att borsta tänderna och hoppande säng Och nu ligger jag här pigg haha smidigt Elin !!?

Av Elin fajersson - 28 december 2015 15:14

oj har haft alldedess mycket att göra den sista tiden att jag inte prioterat att blogga, men det har ju hunnit bli julafton för några dagar sen så tänkte lägga upp bilder från det.

Den 23 firade vi hemma hos maria och håkan men tog inte ens med mig kameran dit och har knappt några bilder från mobilen heller, men vi åt gott och umgicks allihopa jätte mysigt:)

sen på julafton var det dax att fira jul med min familj, vi skulle vara hemma hos oss i huset så alla kom vid 14 tiden då började vi med maten som skulle värmas upp och vaara redo efter kalle anka men vi fick inte igång 1 just precis när det började haha hur jäkla typiskt är inte det då? men men det gick bra endå..

hade en jätte mysig julafton med övernattning och stor julfrukost dagen efter innan jag skulle bege mig mot jobbet.

och tyra fick såå mycket fina julklappar tack så mycket allihopa <3

här kommer blandade bilder från kameran och mobilen.

                                               


Av Elin fajersson - 18 december 2015 16:20

Igår kom Emma å Johan och lämnade barnen vid 10 på fm dom skulle nämligen åka till Gbg över natten, johan fyllde 30 igår så dom gick på Liseberg och sen käkade julbord men bu är dom på väg hem:) men det har gått bra Faktist blir ju alltid lite jobbigare när man har fler barn och Simon har ju jobbat så har haft dom själv båda dagarna:)
Jag är ju långledig från tor- sön så ska bli så skönt ?

Av Elin fajersson - 14 december 2015 22:50

Har glömt lägga upp bilderna från Tyras första lucia! Det var Lusse firande här i Knäreds bygdegård för kungabarn (Tyras dagis) i torsdags och även om hon inte var så intresserad av att vara
Med och sjunga så var hon så fin i sitt lucia linne och röda band ?? Tyras farfar och gemmelfarmor följde också med
Och tittade och fikade :)

Av Elin fajersson - 14 december 2015 22:41

Ojoj julen börjar närma sig med stormsteg!! Cant wait:)
Idag slutade jag jobba kl 14 sen körde jag och hämtade Tyra på dagis sen åkte jag in till stan igen hämtade upp Emma och Fanny så åkte ho och handlade lite klappar nu börjar jag äntligen bli klar har någon kvar :) men vi ska till Ikea och inhandla det sista till Tyra då för fanns inte här i Halmstad till ett vettigt pris! Ska ge henne bord och stolar till hennes rum, bordet är redan köpt men hittar inga stolar så vi åker till Ikea till helgen :)
Åh blev så glad när jag kom hem innan då har Simon varit och köpt en ny dammsugare!!! Blev så glad och började dammsuga på direkten haha
I morgon börjar jag inte förrens kl 14 så ska bli skönt att få lite sovmorgon och äta frukost med Tyra innan jobb och dagis väntar.

Av Elin fajersson - 9 december 2015 19:00

Har varit ledig i 2 dagar vilket har varit ganska skönt men ska bli roligt att komma till jobbet i morgon igen måste jag erkänna :)
Idag har jag och Tyra tagit det lugnt, åt en lång frukost hoppade sen in i duschen sen åkte vi till Mellby och kikade i butiker köpte lite mer julklappar och sen ett nytt lucia linne till Tyra för i morgon ska vi på lucia fest på hennes dagis och det ska bli såå mysigt och roligt!:) hennes gammelfarmor och farfar följer åxå med och tittar :) nu ska jag värme till lite glögg till oss och fortsätta mysa framför tvn!:)

Av Elin fajersson - 6 december 2015 03:25

Vi kom hem för en stund sen vi har varit på punch i Tylösand med Simon jobb och ätit julbord och lyssnat till live musik, Bendt bil hade hyrt hela punch så vi hade den alldeles för oss själva :)
Jag körde ikväll så jag är nykter tack å lov för det haha för i morgon vankas det gekås men först ska vi hämta vår lilla älskling som sover hos sin mormor inatt! Saknar ihjäl mig efter henne! Nu är det inga fler fester eller julbord mer, så nu längtar vi tills julafton så vi får äta
Mer god mat, finns fan inget bättre än julmat haha mums!!
Nehepp Simon han snarkar redan för fullt här så ska åxå sova nu godnatt:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards