elinfajersson

Alla inlägg under november 2015

Av Elin fajersson - 30 november 2015 12:50

Oj vilken lyckad kväll vi hade i fredags!! Det var julgala på arenan men först så var det lite förfest hemma hos djurhana och även Tyra fick följa med i 1 timme tills Simon slutade jobba sen fick hon åka hem och vi fortsatte att tagga galan:)
Det var god julmat och bra artister, molly sanden, Loreen, Albin, Martin Stenmark, och några andra på plats och vi drack och dansande och hade så jäkla roligt hela kvällen! Kom inte i säng förrens kl 05 på morgonen hemma hos Emma haha är inte van vid såna kvällar så jag mådde verkligen inte bra dagen efter haha men det var det värt endå?

Av Elin fajersson - 22 november 2015 18:42

Vilken underbar morgon man vaknade upp till massa snöö! Däremot så fick vi lite smått panik ingen av oss hade satt på vinterdäcken så vi tog en promenad till affären när vi vaknat och köpte frallor och gjorde i ordning en god frukost:)
Sen fick Simon gå utblick byta däcken så nu är det gjort, så vi kommer till jobben i morgon haha!
Nu kom vi precis hem vi jar haft lite ärenden i stan, fick med mig en fin stickad tröja till Tyra med :)
Nu ska vi äta middag och sen mysa resten av kvällen! Jag vill upp med någon julstjärna men det får vänta tills nästa helg, Simon orkar nog inte mer ikväll haha?

Av Elin fajersson - 21 november 2015 20:41

Igår fyllde Tyra 2 år helt galet så snabbt tiden går!! Hon fick även en kusin igår på sin födelsedag och jag blev faster till underbara Ida grattis Hasse och heli?? igår så firade jag Tyra och Simon hennes dag bara vi med paket och tårta och glass:) vi köpte lego, overall, klänning och en sån dära sak man ritar på och sen suddar själv?? sen började jag med baket gjorde tårta och en chokladbollar tårta och idag har vi haft familj och släkt här som firade Tyra, det blev tacos kalas och sen fika och godis:) Hon har fått såååå mkt fina kläder och leksaker tack så mkt allihopa? så skönt att det bara är söndag i morgon vi ska nog åka till wapnös julmarknad och kika där så mysigt ? och batteriet på kameran var full Anneli tyvärr bara bilder från mobilen :/

Av Elin fajersson - 11 november 2015 14:40

Idag slutade jag jobba 13 och körde och hämtade Tyra på dagis så nu är jag hemma en snabbis för snart ska vi åka in till Halmstad igen jag ska lämna Tyra kl 16 till Simon som får köra hem henne, för kl 17 ska vi ha anhörigträff på jobbet så det blir en massa flängande idag, typiskt när man är trött idag!! Men men ska inom
Fanny en stund innan för att vänta in mötet:)
I morgon är min enda lediga dag denna veckan så får se om man orkar göra något sen jobbar jag hela helgennoxh träffar inte Tyra förrens på måndag igen typ:( nehepp nu ska jag ta en lopp kaffe och he Tyra något mellanmål innan vi kör igen!

Av Elin fajersson - 7 november 2015 11:04

Igår så åkte jag och lämnade Tyra hos mamma vid 15 tiden sen åkte jag till Fanny tog några glas vin innan dom andra kom:)
Tog sen bussen in till ww och åt god middag och god dryck ? sen kom Simon och hämtade mig och jah deckade på direkten haha!
Idag när vi vaknade så åkte Simon och handla frallor och gott pålägg och nu håller han på med renoveringen! Om en stund ska vi åka in mot stan igen för måste hämta min bil och sen ska vi inom kvick och lämna ritningar på vårt kök och badrum! Och jag Dka inom hm och handla ett par inneskor eller tossor för det är så kallt på golvet här hemma!

Av Elin fajersson - 5 november 2015 15:57

idag hade jag tid hos frissan 10.45 så körde inom Emma och lämnade Tyra:)
Så skönt att bli av med utväxt och slitna toppar! Klippte det lite kortare än vad jag brukar ha det döendet växer som ogräs, men det är väl en vanesak för det känns väldigt konstigt haha!
Skönt iaf att vara fräsch i håret där i morgon ska vi ut med jobbet till ww och äta:) ska hem till Fanny först på ett glas vin:)

Av Elin fajersson - 3 november 2015 09:18

just nu sitter vi och äter frukost, och jag fryser halvt ihjäl typ, så kallt i huset idag.. Jag börjar jobba kl 14 idag så jag och Tyra Dka ta en varm dusch snart:)
Nu är vårt sovrum helt kaos men på rätt väg iaf, Simon har rivit ner garderoben och tagit bort alla lister på tak och golv och har börjat spackla! Så i helgen ska det nya taket upp så det ska bli spännande :)

Av Elin fajersson - 1 november 2015 19:11

söndag idag och Simon har Hållt på med vårt sovrum hela dagen så då passade jag på att åka till gekås Fanny följde med åxå, så skönt att åka dit utan barn haha man kan gå i lugn och ro:)
Skulle dit mest för att köpa till Tyra , sockar och overall och någon födelsedags present..
I morgon är det jobb och det ska Faktist bli skönt, har varit hemma i 6 dagar så har blivit lite rastlös haha!
Igår var vi ju på kalas hos keyla med och åt massa gott fika och sen paj till middag?

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards