elinfajersson

Alla inlägg under december 2014

Av Elin fajersson - 31 december 2014 13:11

Jahopp sitter och trycker i mig en pannkaka för att få lite i magen innan jag ska cykla iväg till jobbet. Det tar emot att åka iväg en dag som denna men jag slutar 20 så jag hinner vara med och fira lite ikväll endå. Däremot så kommer jag vara så trött i morgon vi kommer vara hemma strax efter 1 inatt. Sen börjar jag jobba klockan 7 på morgonen och jobbar hela dagen och kvällen tills klockan 21 :( men det är tur man jobbar med goa kollegor så tiden går lite snabbare:) 

har precis pussat och kramat Tyra så mkt nu innan Simon la henne känns som man aldrig är hemma sen man började jobba haha. Men det är skönt att komma iväg och fokusera på annat med. Sen är det är plus i kanten att man trivs på jobbet !  Har fått ganska mycket tider hela januari så det känns super:) 

Nehepp  nu måste jag skynda mig ha en trevlig kväll och snälla alla ta det lugnt med drickat ;) 

Av Elin fajersson - 31 december 2014 10:18

Nu är det ca 13 timmar kvar av året 2014, och oj oj vad ska man börja vi har haft ett helt underbart år med massa ledigheter med vår älskade Tyra, vi har varit i skarasommarland, varit ute och fiskat mycket hela familjen, varit på utflykter, jag har tagit tag i mitt körkort och börjat övningsköra och en massa annat:) och 2015 längtar vi till och känner på mig att det kommer bli ett fantastiskt år vi har mycket att se fram emot, alla nya framsteg med Tyra., bli klar med körkortet och sen äntligen flytta in i huset, och jobba och tjäna pengar efter ett år med mammaledighet så vill man kunna spara massa till huset nu :) 

hoppas ni alla får ett bra nyår och ett bra 2015:) 

Av Elin fajersson - 30 december 2014 17:45

Idag har vi varit hos Tyras gammelmormor på fika det var trevligt:) nu är vi på väg till skogaby för nyårsmiddag hos Simons farmor hon ska bjuda på kalkon middag ska bli gott :)

rea

Av Elin fajersson - 29 december 2014 15:39

Idag blev det en vända in till stan för att kika i butikerna nu när det är mellandagars rean :) kom hem med 3 tröjor en flanell skjorta,en blus och en tjocktröja allt på 400 spänn haha billigt! 

sen köpte vi även en halsvärmare till tyra det är ett måste när det ärså här kallt ute!!

     

Av Elin fajersson - 28 december 2014 19:58

Efter jobbet idag så åkte vi till fyllinge så Tyra fick åka pulka med Alicia och keyla, hon älskar det speciellt när det går fort i backarna haha:) sen gick vi hem till Emma och Johan och beställde Kina mat och sen käkade vi en massa godis som blivit kvar efter julen, proppmätta så ska vi nu ha lite egentid när Tyra har somnat, har förresten börjat kolla på en ny serie Breaking bad heter den :) är redan inne på säsong 2 ;)

Av Elin fajersson - 27 december 2014 21:33

Åh idag på förmiddagen så var jag och Tyra uppe hos Emelie så satt vi med henne på golvet och rätt som det va så tig hon 2 steg nit Emelie och 4 tillbaka till mig så roligt att se sen har vi övat hela dagen för att Simon skulle se men då ville hon inte Haha men nu har hon tagit sina första steg så det kommer säkert igång snart:)
Annars så har vi åkt pulka för även första snön har kommit idag så Tyra fick inviga sin nya pulka och hon älskar att sitta i den så söt:) men nu har vi lagt oss för jag ska upp och jobba i morgon bitti sen blir det mer pulkaåkning med Emma och barnen:)

Av Elin fajersson - 27 december 2014 18:03

oj har visst glömt att uppdatera bloggen, men här kommerbilderfrån våra julfirande, först var vi på julafton hos simons farmor och hade en super mysig julafton! sen den 26e så firade vi med min familj och bytte julklappar och åt gott :) har jobbat efter julafton så därför har det blivit så dålig uppdatering.. men här kommer bilder från båda dagarna:) tyra har fått så mycket leksaker och grejer och lite kläder å allt möjligt :) så hon har fullt upp här hemma! Tack så mycket allihopa:)

                                             

Av Elin fajersson - 24 december 2014 09:30

God Jul önskar familjen fajersson/karlsson hoppas ni får en underbar julafton med era nära och kära<3

     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards