elinfajersson

Alla inlägg under juni 2015

Av Elin fajersson - 30 juni 2015 13:00

jag har jobbat hela helgen och i söndags vaknade jag upp med halsont men tänkte att det går över efter en stund när jag har varit vaken men förkylningen smög på hela dagen och efter jag kom hen från jobbet så mådde jag skit så fick sjukanmäla mig igår för förkylningen bröt ut och tur var väl det att det bröt ut så snabbt på mig för idag mår jag mycket bättre så i morgon ska jag jobba igen:) bara lite halsont men det hinner gå över tills i morgon eftermiddag!
Har bara legat hemma och tittat på film hel dagen igår och även idag, men Simon fick vabba idag så både han och Tyra hemma idag..
Hatar vara sjuk speciellt att vara förkyld jag mår så jävla dåligt då haha värre än när män blir förkylda haha:)
Nehepp bu ska jag dricks upp mitt te och bara slappa sen in i duschen så man fräschar till sig lite:)
Bjuder på lite blandade bilder från dagarna!:)

Av Elin fajersson - 23 juni 2015 22:00

oj har haft så fullt upp att jag glömt blogga haha, igår fyllde jag 25 men vi firade mig i söndags istället då kom familj och släkt och fikade, jag jobbade nämligen kväll på min födelsedag, men Elin och Fanny hade bakat tårta till mig :) så gulligt hihi
Men här kommer lite bilder från mitt firande

Av Elin fajersson - 21 juni 2015 23:24

åh vilken mysig midsommar vi har haft! Vi packade bilarna proppfulla och körde till vårt blivande hus med grill, kubb, mat barnsängar och dryck och hade det super mysigt, vi visade Emma och Johan runt och sen tände vi grille. Direkt och dukade på altanen mellan alla skurar så kom
Äntligen solen fram en stund! Vi åt gott och spelade kubb och barnen sprang runt och lekte hela tiden, sen var det dax att lägga sig, vi gick och la oss strax efter 1 och barnen vaknade vid 7 så då dukade vi fram en god frukost på altanen innan hemgång:)
Längtar tills det blir vår vardag, vi är så trötta på stadslivet att det inte ör klokt!!!

Av Elin fajersson - 17 juni 2015 10:31

igår hade jag körlektion och jag har några lektioner kvar men är egentligen klar med körningen, vi har gått igenom alla moment inom körningen så nästa gång ska vi ha en låtsas uppkörning :)
Idag har Emelie och Diana varit här på en kaffe, nu ska jag plugga en stund innan jag ska lämna Tyra på dagis och sen åka till jobbet!

Av Elin fajersson - 17 juni 2015 10:28

klickade hem dessa från Gina, får se om dom kommer till användning det är såå kallt ute:(

Av Elin fajersson - 14 juni 2015 20:55

efter jobbet idag så var det snabbt dusha av sig och på med kläder för att sen åka på kalas i skogaby för att fira Simons farmor som fyller år idag:)
Sen körde vi hem och lagade mat och nu har jag precis lagt mig ska upp och jobba i morgon igen så är trött:/

Av Elin fajersson - 11 juni 2015 16:03

skulle bli fint väder idag stog det på smhi igår så planerande att åka till fyllinge med mamma Och möta upp Emma och Petra med barnen och fika ute på en lekplats men fy det var kallt haha men barnen har fått leka avös sig iaf sen åkte jag hen för nu ska jag ha körlektion om någon timme och jag är trött som vanligt haha men det ska nog gå bra endå! I morgon får Simon kompa hela förmiddagen för jag ska på riskutbildningen kl 9 sen jobbar jag kväll :)

Av Elin fajersson - 10 juni 2015 23:30

idsg efter jobbet så väntade jag hem Simon som skulle köra mig till mormor, hon hade ett hudvårdsparty hos sig idag, ville köpte hem allt typ men produkterna är så jäklas dyra men jag beställde hem en kropplotion som var helt klart bäst! Kunde användas på hela kroppen och var riktigt mjukgörande, längtar tills jag får hem den:)
Tog inga bilder alls idag, och Simon knäppte av en bild på mig innan idag, men den blev fasiken inte bra den heller hahah men men godnatt nu kallar sängen:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards