elinfajersson

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Elin fajersson - 5 mars 2014 17:02

Nu har vi kommit hem, simon han hämtade oss hemma hos emma, jag är trött och hungrig :( så ikväll blir det lax, rom sås och klyftpotatis det ska bli sjukt gott! :)

Så sööt linneas dotter cornelia var åhh, tyra såg genast så stor ut konstigt det där, för mig är hon fortfarande pytteliten hihi:) 

vi tog en liten promenad innan med vagnarna, och nu är det 2 dagar sen jag tränade och jag gråter typ av denna jävla träningsvärken usch! hoppas det har lagt sig lite i morgon så man kan röra sig som vanligt igen:) 

     

Av Elin fajersson - 5 mars 2014 10:58

Godmorgon! 

i morse strax innan 7 så vaknade tyra och ville inte somna om, och sen på det så vad det dax för blöjbyte för hon låg och gjorde nummer 2, great så här på morgon kvisten haha tänkte då att hon absolut inte skulle somna om efter det. men vi la oss igen och jag skulle bara kolla igenom fb lite snabbt inann vi gick upp, men hörde då att hon låg och snarkade jämte mig, så då passade jag på att somna om jag med, så  vi vaknade nu halv 11, tröttare än tröttast där emot, hatar att man alltid blir tröttare när man somnar om igen:(

jaja nu ska jag bara ge tyra lite mat sen åker vi till emma en sväng , även linnea och sin lilla dotter är där idag ska bli roligt att se dom:)

Idag är det mjukis och osminkad dag! kan vara skönt ibland:)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards