elinfajersson

Alla inlägg under november 2014

Av Elin fajersson - 30 november 2014 22:17

Vilken bra dag det blev, först inne i stan vi kikade i affärer, och kom hem med de sista julklapparna, och hittade även tyras julkläder och jag hittade en ny pyjamas som jag direkt hoppade i efter alla hade gått:)

efter stan så åkte vi hem alla till oss och käkade ostbricka drack glögg och till det blev detmelon,pepprkakor och lussekatter,proppmätt så ska jag nu hoppa i säng Tack för en bra dag allihopa:)

         

:)

Av Elin fajersson - 30 november 2014 15:16

Nu sticker vi in till jul skyltningen :)

Av Elin fajersson - 30 november 2014 12:30

Godmorgon på er!

idag är det 1 advent och det innebär julskyltning i stan idag, vi ska gå med emma och familj, sen ska vi hem till oss för lite ostbricka, glögg och mys:) ska bli trevligt, hasse skulle kanske komma med!

får se om man hittar något i stan idag, skulle vilja ha en mysig pyjamas:)


Av Elin fajersson - 29 november 2014 20:10

Vilken mysig kväll vi haft hos Emma och Johan, dom bjöd på egna hamburgare och sen blev det glögg, pepparkakor och lussekatter :)

Av Elin fajersson - 29 november 2014 13:26

Vi kom hem ganska sent igårkväll vid 21.30 kom vi hem och lastade in allt vi handlat på gekås vi kom hem med allt vi behövde, ny overall till Tyra, fodrade regnkläder dagis kläder och massa julklappar till alla barn, vi har lite kvar men inte så mycket:) och sen blev det lite smått till mig själv men supernöjda iaf!:)
Nu ska jag övningsköra lite och Tyra kommer somna i bilen. Hon inviger sin nya overall idag, den var dock lite för stor endå tog vi storlek 74 haha men men:)
Ikväll ska vi käka ihop med Emma och Johan ska bli mysigt!

Av Elin fajersson - 28 november 2014 12:05

Idag bär det av mot gekås simon slutar klockan 13 och hämtar upp oss utanför så kör vi och hämtar mamma som ska passa tyra under tiden, det går inte att ha med henne när det är så mycket folk för det kommer ta sån tid, vi ska handla lite julklappar å lite annat:)

igår efter vaccinet så fick tyra feber, hon hade 39,4 och sov jätte oroligt under natten, var vaken ganska mycket, men sen sov hon till 9.30 i morse haha men är väldigt gnällig idag, men ingen feber alls.. stackars mamma som ska ha henne så länge när hon inte är på bra humör haha, hoppas det blir bättre sen iaf:)

vi ska möta upp emma och johan som redan är på gekås med så blir det väl att käka tillsammans sen när vi är klara:)

men vi hörs senare igen

Av Elin fajersson - 27 november 2014 15:54

Nu har vi kommit från bvc och 1 års kontollen såg ut såhär

Vikt: 9835

Längd: 76,6 cm

 hon har gått upp ca 700 gram på 2 månader så hon väger fortfarande inte över 10 kg strecket haha lilla pluttan då<3

   

Av Elin fajersson - 27 november 2014 10:51

lämnade tyra på dagis vid 9 i morse sen gick jag inom emelie och tog en kopp kaffe, sen har jag passat på att plocka här hemmaoch damsugat hela lägenheten:) om en timme ska jag gå och hämta lillan igen,ska bli spännande och höra hur det har gått idag:)

Nu ska jag passa på att sitta och slappa i soffan en stund, i eftermiddag blir det vaccin och 1 års kontroll:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards