elinfajersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin fajersson - 28 februari 2013 05:55

Nu har jag gjort mig klar för jobb på sjukan :) trött sim fan men snart är det helg!! Idag ska jag gå med sjukgymnasterna så det ska bli roligt:) hörs när jag kommit hem igen
Fint collage Simon gjorde igår hihi:)

Av Elin fajersson - 26 februari 2013 18:39

Hej hej
Efter jobbet idag så åkte jag och Simon ner till Tylösand och tog en promenad skönt efter jobbet att få lite frisk luft:) sen var jag vrål hungrig då idag fick det bli pizza faktiskt hihi! Nu tittar jag på 112 eller på liv och död eller va det nu heter älskar sånna program

Av Elin fajersson - 25 februari 2013 15:08

hellu idag är simon hemma från jobbet, så vi ska äta en god frukost nu jaaa frukost det blir det eftersom vi inte ätit på hela dagen!!!!! hemmagjorda BLT mackor med majonäs fyfan vad gott älskar dom:)

     

Av Elin fajersson - 24 februari 2013 17:48

Spelar kort och dricker kaffe hos Natta hoppas jag vinner haha:)

Av Elin fajersson - 24 februari 2013 16:04

Nu är jag hemma och nu är jag ledig i hela 1dag sen är jag på det igen:) men nu ska jag och Simon till Natta och Jojje och hälsa på dom en sväng:) hörs senare igen:)

Av Elin fajersson - 23 februari 2013 20:26

Nu har vi ätit och kollat på en film men nu är jag sjukt trött så ska läggs mig nu, ska kolla tv en liten stund innan jag somnar godnatt :)

Av Elin fajersson - 23 februari 2013 18:38

Hej hej:) har känts kunnat blogga idag har haft fullt upp först sjukhuset vilket va en bra dag idag fick ta hb på min handledare och det gick toppen :) sen kom Simon och hämtade mig då åkte vi till tylesand och gick på stranden behövde komma ut lite:? Efter det började vi bli hungriga då vi åkte och handlade och jag hoppade in k badet direkt när vi kom hem har. Frusit röven av mig sen vi va ute haha så Simon står och grillar i köket nu hahaha ska bli sjukt najs :) och jag har hoppat i min zipperall och ska bara mysa resten av dagen:)

Av Elin fajersson - 22 februari 2013 22:13

Nu har jag äntligen kommit hem idag har det varit en bra dag gick med min handledare idag för första gången :) tog kapillär prov på både henne och patienter och i morgon ska jag ta venprover hihi det går fort frammen jag tycker det är så kul, finns så mkt jag vill lära mig :) 

men nu ska jag slänga i mig lite mat sen slängamig i sängen för klockan ringer 14.50 igen haha.. 

Godnatt

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards