elinfajersson

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Elin fajersson - 24 mars 2014 21:15

Ikväll har vi tagit det lugnt vi har pysslat lite i tyras rum, jag har satt in lite foton i hennes små ramar och simon har hängt upp lite grejer på väggarna :)

sen har vi tittat på tv och ätit choklad och tyra har fått gröt, vilket hon tycker är gott :)

om en stund ska vi snart hoppa i säng allihopa så nu säger jag godnattg så hörs vi i morgon igen!

   

Av Elin fajersson - 24 mars 2014 16:54

Nu har vi kommit hem från öppnaförskolan och det var trevligt tyra deckade i min famn efter sångstunden haha det tog hårt på henne haha:) men vaknade igen efter vi skulle börja ta på oss och gå,, det är ju jätte fint väder så jag och emelie passade på att ta en skön promenad innan vi gick hemmåt:)

Nu ligger tyra och sover i sin vagn ute på balkongen, och vi ska snart äta lite.. simon han kom hem med blommor idag<3 ikväll ska vi bara mysa mysa och mysa:)      

Av Elin fajersson - 24 mars 2014 10:57

Godmorgon!

idag när jag vaknade upp så var den den 24 mars vilken betyder att det är min och simons 4 års dag idag, heelt sjukt att vi varit tillsammans i 4 år redan jag minns fortfarande vårt första år som igår, vi har gått igenom mycket genom dessa åren men jag är så glad över allt jag har idag, han har gett mig tyra vilket är det största och bästa som har hänt! är så lycklig och jag hoppas på mååånga flera underbara år med dig och tyra<3 

Idag så ska jag och tyra möta upp emelie och vanessa här utanför mig så går vi tillsammans till öppna förskolan idag ska bli roligt, har inte varit där på 3 veckor nu:) så det ska bli roligt att sjunga och busa:)

Sen ikväll ska vi bara ta det lungt och mysa,våra årsdagar har vi alltid firat lite mer,första året åkte vi till gbg och tog in på mysigt hotell och var ute och åt på resturang och shoppade, andra året åkte vi till paris och förlovade oss och mös hela resan<3 och tredje året var vi först ute och åt på resturang sen tog vi en hel dag på tylösands spa med massage och hela kittet<3 detta året har vi tyra och lite svårare att bara ta oss ut , men vi får se om vi kanske kan fira lite mer till helgen<3 

   


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards