elinfajersson

Alla inlägg under december 2013

Av Elin fajersson - 31 december 2013 17:04

Detta blir antagligen mitt sista inlägg här nu innan det blir 2014 hihi nu väntar vi bara in simon sen åker vi och firar nyår:) hoppas ni alla får ett bra nyår (ta det lugnt med drickat) haha!

     

 

Av Elin fajersson - 31 december 2013 15:14

Nu har jag klätt tyra för nyårs firandet ikväll:) rosetten var alldedes för stor så den får stanna hemma ikväll haha:)

Vårt nyår ska firas hemma hos emma och johan ikväll blir det lungt med god mat och trevligt sällskap!:)

   

Av Elin fajersson - 31 december 2013 11:53

Godmorgon! 

vi har precis ätit frukost och nu ska jag och tyra in till stan för att byta storlek på min skjorta jag köpte igår, och simon ska börja laga maten som vi ska käka ikväll:) ska börja klä lillan nu sen gå in, ska bli skönt, känns som det är skönt ute idag så detblir gött med en promenad så här på "morgonen" (för oss) :)

 

Av Elin fajersson - 30 december 2013 20:41

Nu är det bara i morgon med sen är det nytt år, jag ser fram emot 2014 det kommer bli så bra! mycket har hänt under 2013, jag blev klar undersköterska, bytte helt inriktning inom jobb från demensboende till sjukvården:) vi flyttade till större och finare lägenhet, jag blev äntligen gravid  och blev mamma till världens underbaraste unge!

så det ska bli pännande och se vad 2014 har att erbjuda, såklart en massa bebismys och sen under sommaren så blir det en tripp till skara sommarland med emma + familj, längtar!

Och som alla andra så har även jag lovat mig själv att under det nya året ska jag dra ner markant på alla sötsaker och skit och börja röra  på mig mer!!:)

   

Av Elin fajersson - 30 december 2013 19:22

Hittade denna stickade tröjan på rean idag, även skjortan som jag får ha på nyår, inte lönt att köpa klänning eller massa paljett linnen å glitter för det kommer aldrig andvändas igen för min del.så tråkig är jag haha..

   


Av Elin fajersson - 30 december 2013 17:52

idag var det sista gången vi badade tyra innan skenan åker, dessa veckor har gått otroligt fort, och idag mös vi lite extra med henne utan skenan, satt även och matade henne så mysigt! hon har blivit så stor<3

   

Av Elin fajersson - 30 december 2013 12:42

jahopp idag är det dagen innan nyårs afton, sjukt att det snart är 2014:) direkt när jag vaknade så sprang jag ner till willys för att hämta min tröjor som hade kommit med posten från nelly, och båda passade som  tur var:)

nu sitter jag  och äter frukost,och ska snart bege oss in till stan,skulle vilja hitta något att ha på mig i morgon, men det lär jag inte göra.. men men sen klockan 15 ska tyra åka och bada sen efter det ska vi åka och köpa en vagga av en tjej här i halmstad:)

måste skynda mig nu hörs senare igen! 


Av Elin fajersson - 29 december 2013 19:07

vi åkte ut och gick slingan uppe på galgberget vilket va skönt, röra å fläsket haha,men vi ville hitta på något mer, alla cafén va stängda så kom vi på att vi kunde åka ut och ta en kaffe hos emelie så det gjorde vi trevligt, inte så ofta vi är där:)

men nu är vi hemma igen och ska bara ta det lugnt resten av kvällen, se om det kommer något bra på tv ikväll:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards