elinfajersson

Alla inlägg under mars 2016

Av Elin fajersson - 21 mars 2016 16:36

Har varit helt utmattad efter denna jobbhelgen måste jag säga! Simon och killarna åkte till Stockholm på fiske mässan tidigt lördag morgon så vi bestämde att jag och Tyra sover hos Emma och barnen eftersom hon skulle passa Tyra och jag endå ska jobba hel dagar så slipper jag köra hem så sent på kvällarna, men har inte fått så jätte mkt sömn för barnen har väckt varandra lite titt som tätt så det är verkligen så skönt att denna helgen är över!
Idag tog jag en skön sovmorgon och efter frukosten åkte jag och Tyra hem till Fanny som bjöd på god fika sen beställde vi lite mat:)
I söndags så påskpyntade Simon och Tyra här hemma, och när jag såg tyras fina påskris hon plockat, så dog jag!! lite pinnar med fjädrar på haha såå söt ?
Nu kommer strax Simon hem vi har inte heller setts på länge, en snabbis efter jobbet igårkväll bara :/

Av Elin fajersson - 13 mars 2016 16:50

Har glömt å visa vårt sovrum, Simon satte upp våra gardinskenor och satte upp våra gardiner för några dagar sen och idag blev vi även klara med Tyras rum, lampor kom även upp där med blev så mysigt :)

Av Elin fajersson - 13 mars 2016 16:44

Åh så härlig denna långledigheten har varit, varit ledig i 4dagar och bara umgåtts med familjen:)
Varit mycket hemma hos mamma med i helgen och fikat och ätit lunch tillsammans!
Igår kom även Tyras farfar hit på en fika han har ju varit i Sydafrika i 2 veckor och Tyra blev super glad när han kom :)
Kom precis in efter en skön promenad medans Tyra sov i vagnen, lugn och skön söndag Och nu är jag laddad för en tuff jobbvecka framför mig..
Här kommer ett gäng blandade bilder från helgen:)

Av Elin fajersson - 6 mars 2016 20:51

Vilken underbar helg vi haft igår åkte vi till Ikea och väla och shoppade en massa, mamma följde även med så det var mysigt :)
Och idag så åkte vi och Emma med familj och Linnea till Helsingborg till tropikariet och tittade på alla djur, Tyra älskar hajar och är jätte facinerad av dom så där spenderade vi mest tid haha sen fikade vi allihopa innan det var dax att Bege oss tillbaka till Halmstad då svängde vi hem till mamma, killarna hjälpte mamma och monterade upp hennes nya bord Och stolar sen beställde vi pizza och käkade tillsammans :)

Av Elin fajersson - 1 mars 2016 17:51

Idag var jag äntligen ledig efter min jobbhelg och då passade jag på att åka hem till Emma och träffa dom och vi tog med oss lite fika och varmchoklad och gick ner till stadsbongården med barnen, har inte varit där på länge så Tyra blev glad och tjatade om alla djuren långt innan vi ens kom dit haha:)
Kalla som satan dock men mysigt var det!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards