elinfajersson

Alla inlägg under januari 2016

Av Elin fajersson - 28 januari 2016 15:41

För några dagar sen så blev Tyras rum klar med renoveringen, så idag passade jag på att flytta in hennes grejer till hennes nya rum:)
Den är inte klart ännu det ska köpas nya gardiner,tavlor, ny bokhylla och lite sånt smått och vissa grejer ska ut från rummet.. Hon blir äldre och behöver mer plats att leka på så vi skippar garderob i hennes rum så det blir mer plats :)
Blev så nöjd med tapeten och golv å allt!!
Känns skönt att man tar rum för rum så man intr börjar på något annat innan man slutfört det man börjat på.. Nästa rum blir ett rum som ska vara till nästa barn och sen äntligen börjar vi med vardagsrum??här kommer lite bilder från hennes rum men deg är ibte rikigt färdigt ännu så ni vet . :)

Av Elin fajersson - 19 januari 2016 18:00

Åh så underbart med lediga dagar! Har varit så trött bu efter min jobb helg så känns väldigt skönt med 2 lediga dagar innan jobbet sätter igång igen.
Idag så har jag och Tyra haft en mysig dag, varit ute mestadels, åkt pulka, gått en promenad och sen avslutade vi med att bygga en snögubbe i trädgården:) Tyra blev så stolt över gubben haha.
Nu väntar vi hem Simon som har jobbar över lite idag, sen blir det kvällsmat och mysa resten av kvällen ?

Av Elin fajersson - 14 januari 2016 23:09

Har ju glömt att visa hur sovrummet blev efter Simon totalrenoverat det:)
Vitt och fräscht, nu längtar jag bara tills det kommer lite grejer och pynt upp såsom tavlorn och dylikt:)
Nu har vi även kommit halvvägs med Tyras rum med så här går det undan :)

Av Elin fajersson - 13 januari 2016 20:50


åh satt idag och skickade efter lite smink och dyl som är på väg hem till mig nu dock skulle det ta lång tid men hoppas det är bra när det kommer, tycker inte om att beställa smink som man inte använt förr med färger åså.. 


Jag har jobbat till 14 idag och i morgon är jag ledig ska bli såå skönt faktist! Blir nog att jag och Tyra åker hem till mamma och fikar och hälsar på en stund :) 

       




Av Elin fajersson - 9 januari 2016 19:40

Igår så åkte vi hem till Fanny hela gänget och lagade pite och spelade spel och snackade lite skit det var såå mysigt och klockan sprang iväg och jag var inte hemma förrens kl 03 på natten haha! Och idag så har jag och Tyra varit hos Diana på hennes 3 års kalas vilket var trevligt:) åt god mat och tårta.:) hör kommer lite bilder från vår kväll igår och några bilder från kalaset idag?

Av Elin fajersson - 4 januari 2016 23:06

När jag skulle åka och lämna Tyra så sa bilen till att jag skulle kolla Olje nivån, även igårkväll gjorde den så men glömde säga till Simon om det, så jag ringde han innan jag körde iväg från dagiset men han sa att bara att om inte lampan börjar lysa för då måste du stanna direkt, så körde inom affären sen när jag skulle åka så startade inte bil jävlen, fan va både stressad och arg haha efter många om och men så gick den igång, och var så nervös hela vägen till jobbet att Olje lampan skulle tändas men jag klarade mig till jobbet i tid haha, efter Simon slutat så kom han och fyllde på den så jag kom hem ikväll :) jävla bilar asså!! Det enda jag tänkte va att jag måste fan komma i tid till jobbet haha:)
Slutade 21 idag så nu har vi lagt oss och jag börjar inte förrens 14 i morgon med, så jag kan ta lite sovmorgon i
Morgon med om Tyra tillåter förstås:)

Av Elin fajersson - 3 januari 2016 19:59

Så skönt det har varit att fått vara ledig nu i några dagar:) igår var familjen och shoppade lite så mysigt att bara umgås vi:) Simon hittade en Jake och piraterna pyjamas till Tyra och hon blev såå glad hon älskar verkligen Jake och hans vänner :)
Och idag har jag och Tyra umgåtts med Emelie och Diana det var så längesen nu, vi tog en kaffe och barnen busade runt på eurostop sen shoppade jag lite och sen åkte vi hem till Emelie och fikade på paj ? skön ledig söndag om jag får säga det!
I morgon väntas det jobb igen och det ska faktist bli skönt!
Och Simon har varit dukig och fixat i vårt sovrum hela dagen, vi är nästan alltid uppbokade under helgerna så det hinns inte alltid med, vi dkulle vart klara för längesen om man bara haft tiden till det, men den som väntar på något gott right?:)

Av Elin fajersson - 1 januari 2016 21:27

Gott nytt år på er!:)
Nu är det 2016 och detta året som varit har varit helt klart en utav dom
Bästa för oss:)
Igår var det nyårsafton och det firades hemma hos Emma och Johan med 3 rätters middag och fint sällskap med dom
Närmsta, så mysigt!
Nu blickar vi framåt och se vad 2916 har att erbjuda.:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards