elinfajersson

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Elin fajersson - 3 mars 2014 19:34

Både jag och Tyra var dödströtta efter middagen så vi la oss i soffan och somnade så mysigt:) självklart var Simon där med mobilen haha

Av Elin fajersson - 3 mars 2014 16:21

Nytt till tyra:)

   

Av Elin fajersson - 3 mars 2014 15:12

Nu är jag hemma från stan, mötte upp emelie och diana och vi kikade lite i butikerna jag kom hem med en söt vår jacka till tyra:)  sen satte vi oss på espresso house och tog en kaffe! och tyra är nog en aning trött idag, hon somnade i vagnen på väg in till stan och sover fortfarande haha. har precis tagis på mig träningskläder och ska träna för första gången nu här hemma får se hur länge hon sover annars får jag lägga hennes gym på golvet jämte mig:)

       

Av Elin fajersson - 3 mars 2014 12:28

Nu blir det en vända in till stan för att träffa Emelie och Diana :)

Av Elin fajersson - 3 mars 2014 10:39

Igår natt så kunde jag som vanligt inte somna, jag fastnade på instagram på en massa fitness sidor och träning för nyblivna mammor, och blev helt fast! jag måste börja NUU, vill bli av med alla gravid kilona som är kvar! så jag gick in och beställde en fitnessboll som ska hjälpa mig lite med träningen. får se hur detta kommer gå, för jag har verkligen ingen som hellst självdisciplin när det gäller godis å sånt skit:( men jag ska göra ett försök nu med träningen, ska börja här hemma, och sen börja gymma:)

     

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards