elinfajersson

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Elin fajersson - 21 mars 2014 14:55

Gick in och läste bb blogg och såg att hennes 4e bok ska släppas snart och den ska handla om graviditet och livet efter.. jag vet inte rikigt vad jag tycker om det rikigt,, självklart så är det helt underbart att få barn och att få uppleva det på alla olika sätt, men på något sätt så tycker jag att hon förfinar precis allt..eller vem vet mycket möjligt allt är perfekt i hennes liv,men jag tänker på föräldrar som har barn med kolik,, jag skulle inte tro att man skulle må bättre eller känna sig bättre av att läsa hennes positiva texter om hur underbart allt är,, för jag vet att det tar på krafterna när man har barn som är lite mer gnälliga än vanligt eller har kolik..i en sådan situation så tror inte jag att det hjälper att någon säger att ha en positiv inställning så löser det sig alltid, för man är bara människa och man orkar inte hur mycket som helst..Nu säger ju inte jag att man ska gå runt och vara negativ till allt, men det går INTE att alltid vara glad och positiv.. 

Det är nog ganska lätt för andra som har en väldigt lugn bebis (om man får säga så) att säga att med rätt inställning så fixar sig allt och tänk på det,, för mig så finns det inte i min värld att allt ska vara bra och att man alltid ska må bra och inte få tillåta sig själv att ha en dålig dag! :)man är inte mer än mänsklig!

Men med detta vill jag säga att Jag älskar mitt liv och skulle aldrig byta det mot något, och att få barn är det mest fantastiska man kan få. Jag är så lycklig!!!

Älskar att titta på mina förlossnings bilder, den smärtan går inte att beskriva, men allt är så värt och det finns ingen bättre känsla än att få sitt barn på sitt bröst för första gången<3

   

Av Elin fajersson - 21 mars 2014 14:40

Äntligen fredag!! det sägerjag varje fredag hha men det är så skönt med helg+ att simon är ledig med:) men idag så har jag varit i stan med emma vi tog en fika på regnbågen och mamma kom även inom efter jobbet, fy vad jag fikar inte bra:S men vafan ska man annars göra? :)

idag är jag super trött och vill egentligen bara gå och lägga mig för natten nu men det går ju inte..

         

Bvc

Av Elin fajersson - 21 mars 2014 10:40

Har varit på bvc nu med Tyra för mäta och vägas. Nu väger hon 6430 och är 64 cm lång!:)
Nu väntar jag på Emma och barnen dom sitter på bussen hit, får se vad vi hittar på blir kanske en vända in till stan:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards