elinfajersson

Alla inlägg under april 2014

Av Elin fajersson - 30 april 2014 17:56

Såhär såg tyra ut i sin dopklänning, lite roligt att den har en lång historia bakom den, den kom ifrån usa någongång under 1907 och har andvänds utav simons pappa och även simons farmor döptes i den och sen fler andra innan det på simons pappa sida, så den är väldigt gammal men ser ut som ny, simons farmor tar väl hand om den och kokar den och underhåller den lite då & då på så sett har den bevarats så vit och fin:) 

roligt med lite historia bakom klänningen som hon döptes i<3 

   

Av Elin fajersson - 30 april 2014 16:27

Nu bär jag alltid med tyra på min handled<3 

   

Av Elin fajersson - 30 april 2014 16:23

Nu har vi kommit hem från skogaby, alltid lika trevligt att komma dit och träffa barbro:) och tyra va glad och go idag:)

     

Av Elin fajersson - 30 april 2014 12:08

Nu sitter vi i bilen på väg till Simons farmor vi ska dit på en fika och sen lämna tillbaka dop klänningen:)
Idag är det Valborg och vi ska inte göra något speciellt, får se om vi går in till stan ikväll för att titta på brasan eller vad vi gör, kallt är det idag tråkigt nog, men det brukar komma sånna dippar runt Valborg!

Av Elin fajersson - 29 april 2014 21:45

nu kom vi precis hem, det tog längre tid än man tänkt sig haha men det var super trevligt, dock så vann jag inte men jag kom inte sist heller haha:) vi alla frös nu i slutet usch det blev rikigt kallt faktist, skulle haft en tjock tröja med mig..

åh fick en hel skivamed bilder av hasse och heli som dom tagit med sin kamera så ska gå igenom dom nu hade jag tänkt, så lägger jag upp lite mer i morgon om det blev någon man ser okej ut på haha:)

     

Av Elin fajersson - 29 april 2014 18:01

Gokväll på er :)

har precis tagit på tyra en varmare kofta och strax ska vi åka ner till östa stranden och möta upp emma johan och hasse och heli för vi ska ta och spela lite minigolf ikväll, det blir premiär för i år så nu ska jag vinna hade jag tänkt :)

 

Av Elin fajersson - 29 april 2014 16:25

Kom hem med ett par byxor och ett linne och parasollet till vagnen, men de glider ner och sitter inte alls bra konstigt:S men får se om simon kan titta på det när han kommer hem sen:)

     

Av Elin fajersson - 28 april 2014 20:56

Åh efter jag kom hem innan så började min överkropp bli röd och varm som fan och nu några timmar efter så är jag helt illröd och det svider som fan:(också har jag fått jätte fina fläckar över armarna, ojämn bränna haha usch:(

sitter och tittar på talang sverige just nu och ska strax natta tyra,

i morgon så ska jag in till stan en sväng ska inom babyproffsen, tyra fick pengar på dopet så har lite grejer som behövs, hon måste ha ett sol parasol till vagnen och jag hittade ett fint rosa där häromdagen, emma och barnen kanske skulle följamed in åxå:)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards