elinfajersson

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Elin fajersson - 7 mars 2014 20:24

Redan kväll på denna fredagen, det var roligt att träffas över en fika innan, det var längesen man sågs :) glömde dock helt bort att jag hade kameran med mig:( men men.. sen följde jag med emma hem för att slippa ta bussen hem, jag inväntade simon som åkte inom fiske butiken och handlade som vanligt haha. så nu har vi precis käkat och jag har fyllt i lite i tyras bok, det får man ju inte glömma att göra emallanåt :)

ikväll blir det nog film om man orkar, jag är trött ikväll så vi får se sen:)

     

Av Elin fajersson - 7 mars 2014 13:05

Hello har inte hunnit uppatera här när vi kom upp idag, tyra vaknade som vanligt i natt vid 4 tiden och fick vaggas om till sömn igen och sen vaknade hon 7.30 och då var jag fortfarande jätte trött, så hon låg vaken 1 timme och sen somnade hon om igen så vi gick upp 9.30 så det kändes mer okej haha:) 

idag har jag plockat lite här hemma hann till och med att damsuga hala lägenheten:) skönt att ha det någorlunda fint här under helgen:)

Idag ska jag och emma möta upp matilda, anna och mattias på espresso house för en fika:) annars så blir det nog inte så mycket mer idag. är så glad att det äntligen är fredag! 


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards