elinfajersson

Alla inlägg under januari 2015

Av Elin fajersson - 31 januari 2015 19:42

Denna helgen slutar jag 14 båda dagarna så vi bestämde oss för att storstäda lägenheten ordentligt nu, skrubba lister, kakel, väggar ja allt i princip , och när jag slutade idag så hade Simon gjort klart hela köket och  börjat på vardagsrummet, men allt tar sån tid så vi har hållt på hela dagen och endå har vi ovanvåningen kvar! Men det blir så rent och fräscht sen så det är det värt!:) 

i morgon ska jag även klämma in och köra lite efter jobbet, Emma ska ta Tyra en stund så vi får tid till att köra med:)

Nu har lillan somnat och jag ska åxå lägga mig, lika bra för jag fastnar alltid i youtube dimman om kvällarna, igår fastande jag för läskiga pranks haha:) godnatt på er 

Av Elin fajersson - 29 januari 2015 08:39

tyra hon har sån rälig hosta så hon vaknar om nätterna och somnar inte om pga av hostan igen. 2 nätterna rad har hon vaknat och fått komma in och lägga sig mellan oss och sen varit vaken i några timmar innan hon somnat om igen. Så man är ju ganska trött när hon vaknar vid 6.30 och vill upp men men nu är vi uppe och jag ska jobba idag från 12.30- 21.

Jag jobbar fram till torsdag nu så det blir mycket jobb men det är Bra! :)


Av Elin fajersson - 27 januari 2015 19:34

Idag har tyra äntligen fått busa av sig med sina kusiner, var så mysigt att träffas:) hon är så glad i dom<3

           

Av Elin fajersson - 26 januari 2015 22:45

Godkväll!
Min lediga dag har jag verkligen inte gjort något alls på, har gått runt i mjukisar och busat med Tyra hela dagen:)
Det blev en kaffe hos Emelie i förmiddags och sen vilade och pluggade medans Tyra vilade middag. Sen kom mamma på en kaffe och stannade även och käkade med oss så det var trevligt!
I morgon är planerna att tvätta på förmiddagen sen har vi ett ärende vid 13 så Simon kommer och hämtar upp oss hemma, sen ska jag köra till Emma och barnen och umgås lite, det blir allt för sällan nu när man börjat jobba:( men nu säger jag godnatt och Sov så gott:)

Av Elin fajersson - 25 januari 2015 20:05

Jag har nog aldrig tyckt det var så skönt att det är måndag om några timmar!
Jag slutar jobba om 1 timme och har denna helgen jobbat 30 timmar så det kommer vara skönt att komma hem till sängen och sen vakna upp till min älskling till unge

Av Elin fajersson - 23 januari 2015 12:45

Åh hur snällt var inte detta då? mamma kom inom inom idag och lämnade en klänning och kofta som jag bloggade om igår<3 tusen tack mammaför de fina klädernatill tyra<3

 

Av Elin fajersson - 23 januari 2015 11:38

Efter att ha varit ledig nu i en hel vecka så börjar jobb igen så jag kommer inte träffa Tyra förrens på måndag och det känns inte kul:( men jobba måste man:)
Har iaf badat lillan och klätt på henne och sen tagit en kaffe hos Emelie nu på förmiddagen:) ska strax göra mig själv i ordning sen gå och lämna Tyra på dagis och sen cykla till jobbet!
Ha en trevlig helg på er!

Av Elin fajersson - 22 januari 2015 21:18

Detta vill jag mer än gärna ha till tyra i vår så fint! såklart så kommer kläderna från newbie,dom misslyckas aldrig:) och de söta skorna från hm.

älskar alla fina pastell färger och allt ljust nu när våren börjar närma sig ja eller om några månader, men man kan ju drömma:)

Någon som vill köpe detta till henne? hahah

         


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards