elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin fajersson - 31 augusti 2012 11:13

äntligen fredag ska till skolan nu på en lektion och slutar 15.40 sen måste jag skynda mig hem för att duscha och göra mig i ordning ska till bulls med ett par tjejer och äta sen ska vi nog spela lite disco bowling så det blir nog trevligt:) sitter och slurpar i mig en kopp kaffe nu innan jag ska ta på mig lite kläder sen ska jag cyckla iväg:)så vi hörs när jag har kommit hem om jag hinner blogga innan jag ska iväg annars hörs vi i morron igen!  

Av Elin fajersson - 30 augusti 2012 22:13

Åhh jag vill bara att det ska bli söndag för då ska det shoppas åker till väla med simon hoppas på att hitta mkt fina höst kläder nu det behövs!! skulle kunna döda för LC stil! kolla bara här på hennes vardags stil såå snyggt!! 

     

Av Elin fajersson - 30 augusti 2012 12:49

jaha nu har man slutat skolan för idag ska jobba sen 15-21 .. ringde även csn idag igen för att kolla hur det ligger till och självklart så hade det blivit fel så är tvungen att betala tillbaka nästa månad att det aldirg kan vara lätt när det gäller csn inte mitt fel att det blir strul!! dålig service har dom åxå jävla idioter!! dricker iaf en kopp kaffe nu för att orka med jobbet ikväll är lite smått trött men det ska nog gå endå:) 

Av Elin fajersson - 29 augusti 2012 18:29

ikväll börjar äntligen efterlyst igen så det ska vi kolla på kl 21!! känns så höst när man sitter och tittar på efterlyst varje onsdag haha, har alltid följt det så länge jag kan minnas!! jaha då var snart denna dagen över åxå i morgon är det skola som gäller och efter det blir det att jobba i nårra timmar jobbar från 15-21 ska bli kul att komma till jobbet nu när man inte vatt där på någon vecka! :) 

     

Av Elin fajersson - 29 augusti 2012 15:03

nu ska jag tralla iväg till mamma för en kopp kaffe :9 haha testade på att sätta upp mitt hår i donuten idag det gick vell sådär haha men övning ger färdighet!! och ja jag behöver fixa mitt hår i know :)    

Av Elin fajersson - 29 augusti 2012 13:24

Usch satt nyss och kollade på nya säsongen av svenska hollywood fruar och fyfan vilken subba hon är hon där gunilla asså man kan inte hitta någon som är som henne vad fan gör hon i programmet??? dom andra är ju okej endå men hon blää säger jag bara!!   

Av Elin fajersson - 29 augusti 2012 11:49

vaknade nu för en stund sen av att solen lös in yay inte en dag för sent haha men idag kunde det lika gärna ha regnat för jag har så mkt som behövs göras här hemma skulle behövas en stor städning för det första får se hur mkt jag orkar med , sen ska jag nog gå ut och ta en Pw men musik i lurarna behöver röra på mig saknar träningen som fan. men det är inte så kul att träna själv, simon han har tappat motivationen lite så men får se hur det blir ska försöka få med han snart så kankse det blir roligare igen:) nu är kaffet klart så vi höra senare igen :)

Av Elin fajersson - 27 augusti 2012 21:38

dricker ett glas oboy och lyssnar på musik , ska bara lägga fram kläder till i morgon sen ska jag hoppa i säng det är ju hel dag i skolan i morron! och jag är redan såå trött haha inte lätt att börja skolan efter sommarlov.. så vi hörs i morron efter 4 tiden är jag nog hemma igen godnatt godnatt! :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards