elinfajersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin fajersson - 30 juni 2012 23:06

har suttit med simon ute på vår balkong i pyjamas och druckit ett glas vin mysigt! så skönt väder ute med usch snart vinter igen haha :P nu ska vi gå och lägga oss Godnatt!     

:)

Av Elin fajersson - 30 juni 2012 15:16

   mysiga pyjamas byxor:)       

Av Elin fajersson - 30 juni 2012 14:38

Nu har jag kommit hem igen efter en trevlig stund med emelie ! det blev lite shopping åxå såklart haha hittade ett par pyjamas byxor och ett sött linne jag ska ha i morgon då vi får folk hit för att fira min födelsedag:)        

Av Elin fajersson - 30 juni 2012 11:11

Godmorron! idag är det ju fint väder för en gång skull kan behövas nu när man är ledig . vaknade nu nyss emelie hadde skickat ett sms om vi skulle äta lite lunch så så blir det , har precis duschat lite å så ska bara ta på mig lite kläder nu med , sen har vi och göra hela dagen idag ska stor handla hem till mamma och hämta bord+ stolar tills i morron , sen städa lägenhetn och simon han håller på att måla om vardagsrummet idag igen , det får han göra medans jag är och äter lunch så allt blir klart i tid . men nu ska jag ta och fixa håret så vi hörs lite senare igen <3 

Av Elin fajersson - 29 juni 2012 23:00

jahopp då har man precis käkat va jätte hungrig hade inte ätit sen kl 13 idag och simon han har hållt på med vår lägenehet hela dagen så vi va hungriga som fan och beställde pizza kvart i 10 nu (dom stänger 22) men iaf sen när vi väl fick våra pizzar kebab pizza hade vi beställt båda två , så va det en kebab pizza och en hawaii och att kebab pizzan va inte fräch den va inte bakad inom den sista timmen iaf . så simon rinde upp å sa att dom fick komma igen med 2 nya pizzor åhh irreterad jag som va så jävla hungrig men nu är jag mätt å belåten och ska hoppa i säng nu å kolla på criminal minds sen ska jag soova fy fan skönt det ska bli hahah så godnat på er! :)  

Av Elin fajersson - 29 juni 2012 18:19

nu drar vi och kollar på lägenheten :)  

Av Elin fajersson - 29 juni 2012 16:15

åhh äntligen va denna veckan över nu tar jag helg och det ska bli så skönt att inte behöva ställa klockan hih:) igår när jag kom hem så hade simon målat bort vår svart fond vägg så nu är den vit och fin, man tröttnar så snabbt på mörka färger så nu ser jag fram emot att få hem soffan och inreda precis så som vi vill ha det :) idag ska vi på lägenhetsvisning åxå Wiee men kommer inte få lägenehetn tror vi inte dock men endå roligt på tisdag får vi se om vi får den eller inte (hoppas iaf) nu sitter jag här och dricker kaffe och väntar på att simon ska komma hem har så tråkigt:(   jag tyckte att han kunde det låta vara så haha <3 

Av Elin fajersson - 28 juni 2012 12:52

bland annat detta köpte jag på gekås , letar man noga kan man hitta ngt iaf :) och sen lite annat typ bas linnen , underkläder mm .  

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards