elinfajersson

Alla inlägg under januari 2013

Mys

Av Elin fajersson - 31 januari 2013 21:39

Det är jag och mina 2 älsklingar ikväll :)

6

Av Elin fajersson - 31 januari 2013 20:09

Nu har jag äntligen beställt den sista säsongen av the hills det var den enda jag inte hade hemma och jag har inte ens sett den wiiie längtar!!! :) dock jävligt tråkigt att inte lauren är med i denna men men :)

   

tor

Av Elin fajersson - 31 januari 2013 17:23

usch helt slut idag med m men det har varit en väldigt bra dag, intresant lektion i sklan idag och även ganska skönt för vi var inte så många där idag haha,, sen åkte vi in några stycken till stan för att göra ett arbete vilket gick jättge bra skänt att det blev klart med. sen satte sig jag lotte jenny och alex och fikade:) och när jag kom hem så kom emma och alicia på besök:) så nu ska jag tvätta bort sminket och käka lite sen ta det lungt, ska bli skönt att vara ledig i morgon faktist:)

 

Av Elin fajersson - 31 januari 2013 14:33

Nu sitter jag på bussen på väg hem min cykel har gått sönder :( har iaf vart i stan och gjort intervju med några från klassen sen gick vi till bar messo och tog en fika och snackade lite skit haha alltid lika trevligt, är det något jag kommer sakna när vi går ut skolan så är det vännerna man har fått i klassen :)

Av Elin fajersson - 31 januari 2013 07:56

Nu ska jag försöka cykla till skolan det sägs att det är storm ute så vi får se om jag kommer fram haha

Mat

Av Elin fajersson - 30 januari 2013 19:15

Nu har jag fixat kvällsmat :) blev rätt många så jag tar med mig till skolan till frukosten perfekt!!

Av Elin fajersson - 30 januari 2013 16:17

Äntligen hemma hah satte mig här för att kolla mail å sånt , och ska ta och diska lite snabbt nu sen är jag fri hela kvällen och då blir det slänga sig i sängen och kolla på the hills resten av kvällen, dock börjat efterlyst kl 21 men vet inte om jag är vaken då, ser inte ut så nu så får vell kolla det på webben i morgon istället kanse vi får se..

   

Av Elin fajersson - 30 januari 2013 14:25

Jag är så trött och vill bara hem nu, det känns att man inte är van att gå långa dagar i skolan, klämt i mig både mat godis å massa kaffe men det är nog sömn jag behöver i think :) ska bli skönt att komma hem och ta det lugnt resten av kvällen!!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards