elinfajersson

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Elin fajersson - 9 mars 2014 21:35

      

Av Elin fajersson - 9 mars 2014 21:19

Beställde precis 2 nya byxor till tyra:) i storlek 68 så det blir bra så har hon lite att växa i:)

   

Av Elin fajersson - 9 mars 2014 17:25

Köpte ett par svartvita gympaskor och sen ett par marin blåa tygskor idag och dom svarta tygskorna köpte jag för någon månad sen:) så skönt att kunna andvända lite tunnare skor nu när solen tittar fram:)

Också fick tyra en ny pilejacka:)

     

Av Elin fajersson - 9 mars 2014 17:11

Vi bestämde ossför att åka ut till tofta för att få lite motion och frisk luft,men jag fick typ panik här hemma alla mina skor har ju blivit för små så jag hade inga gympaskorsom passade, kan ju inte ha mjukisbyxor och boots hah, så fick svänga inom skopunkten för att handla nya gympaskor  och det blev även ett par till blåa tygskor nu till våren:)

iaf vi gick en sväng där och det var helt underbart tills vi stötte på en äcklig orm!! det är min fobi och jag fick panik!! och gick och var rädd resten av rundan typ:( nog om det efter ett tag så märkte simon att hans solglasögon var borta, när vi nästan kommitt fram till bilden efter hela rundan och vi visste vart han tog av sig dom så vi letade där ifrån, tyvärr så hittade han inte dom , så vi är helt säkra på att en kille som gick där precis efter oss tog dom! annars skulle vi ju hitta dom. det är skitsamma om det är ett par vanliga solglasögon för 200 spänn, men detta var dyra solglasögon med styrka i från optikern som var speciellt anpassade till simon, så ingen annan har andvändning för dom tråkigt att människor ska ta från andra så:( 

jaja jag och tyra stannade hemma nu och simon han åkte och hanlade, märks att det är söndag idag, lite seg:)

           

Av Elin fajersson - 9 mars 2014 12:25

Godmorgon! 

idag vaknade jag upp med nackspärr fyfan va ont det gör haha.. inte kul! men vi ska ut och gå en skön promenad nu för vi kollade vädret nyss och det ska bli 12 grader idag sjuukt:) 

sen blir det veckohandling lite senare.  igår i danmark så var vi ju tvugna att köpa hem den klassiska makrilen med majonäs som jag har längtat efter det klassiker!:) det blev även några vin flaskor kostar ju typ inget alls:)

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards