elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elin fajersson - 31 augusti 2014 18:56

Nu har vi kommit hem från en liten fiske tur, ingen lycka alls idag konstigt nog, men det var endå skönt att komma ut en stund och tyra var hemma hos mormor så länge och busade:) 

jag är trött och har ont i magen så ska slappa hela kvällen, först lite mat och sen pretty little liars som vi börjat kolla på! 

 

Av Elin fajersson - 30 augusti 2014 16:14

Idag när jag vaknade och gick ner så stog simon och bakade scones och tyra satt och lekte på golvet jämte vilken härlig start på dagen:)

idag åkte vi till mölle och tog en glass och sen blev det en runda där för att få röra sig lite även om det regnade lite från och till så var det skönt..

Nu ska vi äta om en stund och jag ska börja tvätta klockan 18:)

     

Av Elin fajersson - 29 augusti 2014 11:11

Godmorgon!

Idag när vi vaknade så gick simon och handlade och jag började baka scones till frukosten, gott med nybakat. nu är vi alla mätta och belåtna och jag ska sätta mig och natta tyra sen ska jag göra mig i ordning, ska hitta på något med Emma och emelie idag så tyra får stanna hemma hos pappa:)

 

Av Elin fajersson - 28 augusti 2014 18:39

Vi har testat att ge tyra välling några gånger men hon är inte glad i det alls och vill inte ha det..

men idag köpte vi ett litet tetra pack med majs välling, tänkte att det kanske går bättre än havre välling, och det gjorde det, så vi ska köpa hem några innan man köper storpack, vi ger ju henne fortfarande ersättning om dagarna och ofta när vi är ute, så man sparar ekonomiskt ganska mycket om man köper välling istället, för det är fasiken inte billigt med både ersättning + vanlig mat till henne :)

 

Av Elin fajersson - 28 augusti 2014 15:27

Idag blev det en tripp till wapnö, vi var där senast på ko utsläppet 1 maj så då var hon bara 5 månader:)

så idag var det lite roligare att titta på kossorna:)

vi tog med kaffe och satte oss på en mysig plats och bara fikade och njöt!

                     

Av Elin fajersson - 28 augusti 2014 10:14

Idag fick jag sovmorgon och när jag vaknade och gick ner fick jag syn på dessa två hihi<3

Av Elin fajersson - 27 augusti 2014 13:34

Idag så kom emma och keyla hit vid 10 tiden vi drack kaffe och sen har vi varit ute, det är ju jätte fint väder idag och varmt.. :)

ska åka och handla nu sen får vi se vad vi hittar på, jag vill ut iaf :)


Av Elin fajersson - 26 augusti 2014 16:49

Dagen började klockan 8 idag, jag tog tyra och simon fick sova ut, vi gick upp till emelie och åt frukost tillsammans, väldigt mysigt! sen kom emelies kompis evelina och sina två söta barn så det blev fullt hus, vi gick ut till lekplatsen och lekte en stund sen tog vi en kaffe:)

Nu är vi hemma och tyra har deckat efter allt stim idag och vi ska äta lite nu..

Jusst det såg idag att en till tand har ploppat upp på övre sidan jämte framtänderna, och på andra sidan fast på samma ställe börjar det komma en åxå så 3e tanden är uppe, och 4e är på g :) här går det undan!

   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards