elinfajersson

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Elin fajersson - 2 mars 2014 22:14

Idag har tyra gymmat lite haha hon är så söt när hon ligger i sitt gym och speglar sig hahah:)

Vi kollade precis på filmen Orphan den var sjukt bra, man hoppade till lite emellanåt se den om ni vill se en bra skräckis:)

Nu håller vi på att natta tyra, hon låg dock och sov i min famn under hela filmen så hoppas hon somnar om nu igen:)

i morgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske blir en vända in till stan eller något, får se harf inga planer iaf!

   

Av Elin fajersson - 2 mars 2014 18:38

Nu är vi hemma från barbro, vi fikade och  busade med tyra, hon var så go och glad idag hihi:)

       

Av Elin fajersson - 2 mars 2014 12:50

Gomorgon!

vi kom hem vid strax innan 12 igår kväll, vi spenderade vår lördag kväll hemma hos mamma, hasse och heli hade köpt med sig modell lera till alicia som vi satt och pysslade med ett tag haha, sen var det dags att käka lite vi beställde pizza och sen hade vi med oss ett spel som heter Alias som var jätte roligt,älskar ordförklarings spel så roligt, och mitt lag vann! :) trevlig kväll!

Idag är det söndag och helgen har som vanligt flygit förbi:( vi ska iaf hem till simons farmor idag och hälsa på så det ska bli roligt:)sen blir det kanske film ikväll, så det blir en lugn   söndag:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards