elinfajersson

Alla inlägg under april 2016

Av Elin fajersson - 21 april 2016 21:03

Idag åkte jag och Tyra hem till Emma på eftermiddagen för jag skulle passa Alicia och keyla en stund. Så det var mysigt är dock så trött hela tiden och vill bara sova haha, men sen kom Simon och hämtade upp Tyra efter jobbet för jag var tvungen att åka och klippa mig, mitt hår var så slitet, mååste färga med med har inte tid eller ork till det nu så får ta den en annan dag! Älskar känslan med nyklippt hår?

Av Elin fajersson - 19 april 2016 10:45

Har ju glömt att blogga om att vi väntar vårt 2a barn :)
Vi är
Såå glada Och det ska bli så mysigt med en liten bebis och att få ge Tyra ett syskon??

Av Elin fajersson - 13 april 2016 22:05

Vilken underbar dag jag hade igår, jag åkte och hämtade Emma och barnen och sen åkte vi hem till mig och skulle spendera hela dagen här, vi var ute i vår solig trädgård precis hela dagen, jag och Emma solade och brände oss Medans barnen lekte så fint hela dagen:)
Sen startade vi grillen och gjorde färdigt maten tills killarna slutat jobbet så åt vi tillsammans! Så välbehövd lugn dag har jag inte haft på länge :)

[Bild]

Av Elin fajersson - 11 april 2016 18:21

Herregud jag har blivit såå dålig på att blogga att jag känner snart för att stänga ner bloggen:/ jobbar ihjäl mig nästan så hinner nästan aldrig att hitta på roliga saker längre haha men bu är min jobb helg över och idag efter jobbet åkte jag och hämtade min älskling på dagis!
Det visade 19 grader i solen idag så vi satte oss ute på altanen och tog en glass och sen började jag städa altanen och sen även inomhus, när jag inte varit hemma på länge har hemmet en tendens att se ut som ett helvete konstigt nog Hahah.
Nu kan man sitta ute på altanen utan att få skit på sig och bara njuta av det fina vårvädret som är här:)
I morgon ska jag hämta Emma och barnen dom ska spendera dagen här hemma, sen ska vi grilla och vänta in killarna och äta tillsammans ska bli mysigt:)
Har ju inte bloggat om påsken heller så tänkte jag slänger in lite bilder från påsk med:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards