elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin fajersson - 31 oktober 2012 19:56

god kväll på er. har inte haft någon ork till att blogga alls idag kom hem vid 16 och hoppade in och duschade direkt, sen typ legat i sängen och kollat på 16&pregnent haha, det är så jobbigt för jag börjar bli väldigt shopping sugen alltdi så när man inte har så mkt pengar:S men hittade en billig sida med massa produkter , har alltid velat testa victoria secreets body splash och nu hittade jag dom för bara 119:- billigtg men ska tänka lite på om jag ska slå till eller inte det sägt ju att dom luktar gudomligt :) jaja i morgon gå jag bara halv dag i skolan och jag ser fram emot morgon dagen för vi ska ha en praktisk dag kolla blodtryck,stick i fingret, och lära oss mer om hur man ger syre med mask, och grimma och allt det där:) är så trött men jag ska lägga mig och slö titta lite på rosa bandet galan som börjar nu! hörs i morgon :)

   

Av Elin fajersson - 30 oktober 2012 19:42

godkväll på er.. har precis kommit hem från en bra gymdag känns verkligen skönt att träna älskar det :) ikväll blev det löpning på rullbandet i 20 min och sen 15 min crosstrainer känns skönt!! nu ska vi få i oss lite käk sen blir det slappa är sjukt trött och vill egentligen bara lägga mig :S men får stanna uppe ett tag till. Emma slutar jobba kl 21 ska möta henne då och hämta en etik bok men får se om jag är vaken då haha :P men vi hörs i morgon igen :)Godnatt

Av Elin fajersson - 29 oktober 2012 16:21

nu har jag kommit hem från skolan första dagen på etik lektionen lite rörigt sådär om alla relioner å sånt hhaah kanske blir bättre vad vet jag:) nu ska jag iaf skynda mig att byta om till jobb kläder jobbar till 21 ikväll. har lite ont i benen hade motvind och regn på vägen hem från skolan inte så roligt... men men så här ser jag ut idag! 

     

Av Elin fajersson - 28 oktober 2012 15:08

hejsan nu är vi hemma igen vi åkte ut till toftasjön och hade med oss varm oboy och frallor och hittade en fin plats att sätta oss och äta och sen gick vi en bit så skönt och mysigt! haft en jätte mysig helg med min finaste! nu ska vi iväg och träna vilket ska bli så skönt! här kommer ett gäng bilder från idag.

                       


Av Elin fajersson - 28 oktober 2012 15:00

   

Av Elin fajersson - 27 oktober 2012 23:47

har jobbat slutade kl 21 idag och när jag kom hem så hade simon tänt ljus i hela lägenheten och lagat jätte god mat åhh så glad jag blev, han är världens bästa min älskling !! nu ska vi lägga oss och jag ska njuta över att jag är ledig i morgon och får sova hur länge jag vill Godnatt! 

       

Av Elin fajersson - 27 oktober 2012 16:20

hellu, vi har kommit hem från emma nu mysigt att äta frukost tillsammans, och fick även busa med alicia kan ju inte bli mkt bättre hihi, nu ska jag snart dra till jobbet! 

       

Av Elin fajersson - 27 oktober 2012 11:34

har vaknat nu för en stund sen, och ska bara ta på mig lite kläder sen ska jag och simon åka och handla lite frukost och åka hem till emma &alicia och äta tillsammans mys! :) fyfan vad kallat det är ute idag herregud ska man ha overall på sig kanske hihi :D men men sen ska jag jobba kl 17 ikväll igen sista dagen nu skönt haha behöver vara hemma och gosa med min simon :)      Bild från i sormas! :)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards