elinfajersson

Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Elin fajersson - 1 mars 2014 16:57

Nu är vi hemma från oskarström, emelie bjöd på god smörgåstårta det satt ju inte helt fel:) man märker verkligen av nu när alla fått barn vilken ljudnivå det är när vi alla träffas haha..Mysigt! också fick vi se diana gå såå roligt! 

Om en stund ska hasse,heli emma å johan + barn och vi hem till mamma, det blir lite sällskaps spel och pizza perfekt slut på denna lördag!

                         

Av Elin fajersson - 1 mars 2014 10:46

Åh herregud i morse när klockan ringde vid 9 så var vi såå trötta, vi låg kvar tills halv 10 och mös, sen var det bara att rusa upp för jag var tvungen att färga mitt hår, så nu sitter jag här med färg i huvudet, medans simon han är inne i duschen, om ca 1 timme ska vi vara på andrsberg för jag ska möta upp en tjej och testa en jacka, sen direkt till oskarström, stressigt som fan, har inte duschat eller gjort något ennu haha usch...vi är alltid ute för sent när vi ska iväg, och nu hjälper det inte att vi är 1 till i familjen höhö:)



Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards