elinfajersson

Alla inlägg under maj 2013

:)

Av Elin fajersson - 31 maj 2013 22:26

Har haft en trevlig kväll, mätt dom satan dock haha , klassen åkte in till stan och fortsatte festa och jag åkte hem och fortsatte med flyttstädet, snart klara vi får ta det sista lilla plocket kvar i morgon bitti innan flytten börjar:)

Ww

Av Elin fajersson - 31 maj 2013 17:31

Nu ska klassen till wild west för god mat:)

Av Elin fajersson - 31 maj 2013 12:05

Nu har vi firat vår avslutning med lärarna, det blev mkt tårar.. känns både sorligt och underbart på samma gång :) fick öven VG i slubetyg i kursen och blev även erbjuden ett till jobb på ortopeden, men får tyvvär tacka nej till det eftersom jag redan jobbar på IVA.life is great :)  här kommer ett helt gäng med bilder från dagen:) 

                               

Av Elin fajersson - 30 maj 2013 22:16

Sorry för denna kassa uppdateringen, men jag har fullt upp, först jobba i 8 timmar sen kommer man hem och måste börja städa satan överallt, fötterna värker ögonen är tunga och humöret är inte på topp detta är min vardag nu , är så trött på allt vad det gäller flytt och städ vill bara få det klart och att det ska bli lördag nu!

Iaf idag på jobbet så börjar lite mer fastna tycker jag,känner mig inte helt lost längre förutom att det kommerr dröja innan jag kan bli helt självständig. flera har jobbat där i några månader nu och kan fortfarande inte allt, långt ifrån, så det är bara att acceptera att det är ingen "vanlig" avdelning där det finns rutiner åså. men jag tycker om det:) 

I morgon är det skolavslutning och jag har varken hunnit sola benen eller något så jag tänkte att jag skulle matcha min vita klänning med benen hahaha  det bjuder jag på:) nehepp nu är maten snart klar och sen är det bums i säng Godnatt på er så hörs vi i morgon:)

Av Elin fajersson - 29 maj 2013 19:43

Direkt efter jobbet så åkte jag hem och la mig i en timme var så fruktansvärt trött , dagen avslutades med en föreläsning om sepsis och det var ju inte så smart att sätta den så sent på eftermiddagen haha, men nu har jag vilat och flyttstädet är i fullt igång, aldrig mer säger jag bara , nästa gång blir det städfirma for sure haha :)

Av Elin fajersson - 29 maj 2013 06:05

Nu är jag på väg till sjukhuset igen, orkade inte blogga när jag kom hem igår kväll, var så trött och det var så mkt igår att ta in och hade lite huvudvärk men kvällen gick bra endå.
Nu ska jag jobba dag för första gången och jag hoppas att det med går bra:) vi får höras igen efter att jag kommit hem!

Av Elin fajersson - 28 maj 2013 11:53

Jahopp nu är dagen här som jag väntat på i flera månader, min första dag på sjukhuset och jag är rikigt nervös faktist, men det kommer gå bra, lite nervositet är alltid bra :) jag är glad och känner mig mer trygg när jag veta att jag har 1 månads inskolning innan jag börjar jobba ensam! :) så nu kör vi ikväll jobbar jag från 14-22!;)


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards