elinfajersson

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Elin fajersson - 12 mars 2014 21:48

Oh lord min hemma träning nu ikväll dödade mig, jag gjorde ingen boll träning (mage,rumpa och lår) ikväll måste vila för har träningsvärk haha, så jag körde kondition hemma, man kan inte annat än att älska att man har trappor hemma, körde step ups och sen sprang jag upp och ner och körde lite träningar där emellan sjuukt svettigt!! hade typ blodsmak i munnen haha.. längtar tills simon han är hemma med för då kan man ut och springa en kvällsrunda.. 

wellwell har precis tagit en dusch och ska nu natta tyra:)

Godnatt på er! 

Av Elin fajersson - 12 mars 2014 16:27

Vi åkte en sväng till bondgården men när vi kom dit så hade ungarna somnat haha men vi gick en runda där endå och fick lite frisk luft:) sen åkte vi hem till mig och drack kaffe och busade med ungarna, och dansade till babblarna:) 

Nu kommer simon hem strax och då blir det pannkakor till mat sen ska vi slappa resten av kvällen, är trött idag igen:(

         

Av Elin fajersson - 12 mars 2014 12:25

Nu är vi klara på bvc Tyra var jätte duktig och satt och lyssnade som tur var:) och vi träffade även Johanna och Nils där med så roligt :) idag blir det äntligen stadsbongården haha 3e gången gillt :) står utanför Emelie och väntar nu får ju passa på det sägs ju att det ska snöa i helgen hmm...

Av Elin fajersson - 12 mars 2014 09:38

Godmorgon:)

Sitter och äter frukost och tyra babblar och sprallar här jämte mig för fullt :) Om en stund ska vi traska bort till Bvc på föräldrargrupp vi ska prata om smakportioner idag så det ska bli intressant! jag missade ju förra gången vilket var den första träffen, så jag vet inte vad jag ska förvänta mig, om det är många föräldrar där eller om vi är bara några få :) ska bli roligt iaf. det jobbiga är att det börjar 10.30 och vid den tiden brukar tyra sova, så vi får se om hon blir grinig haha,, 

Såhär älskar tyra att ligga på morgonen medans jag käkar frukost, helt inne i tvn och babblar som 17 ;)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards