elinfajersson

Alla inlägg under augusti 2015

Av Elin fajersson - 30 augusti 2015 23:26

idag har det varit Babyshower för Heli:) har inte kunnat skriva någonting för det var ju överraskning så klart! Men fredag och lördag så bakade jag och Emma till showern och sen har vi flyttstädat vår lägenhet så jag har haft fullt upp denna helg!
Och nu väntas en vecka jobb, och inskolning på Tyras nya dagis !
Har inte lagt in bilderna från kameran från idag så bjuder på mobilbilder så länge:)

Av Elin fajersson - 25 augusti 2015 23:40

åh har haft en helt ledig dag och verkligen inte gjort ett smack! Tyra vaknade vid 7 och kom in till mig sen låg vi kvar till 09 något sånt sen åkte vi till affären för vi hade ingen mjölk hemma:/ och det går inte äta frukost utan oboy haha!
Det har ju regnat hela dagen typ så varit inomhus idag!
Men vid 18 tiden så kom Hasse och Heli och hälsade på, jätte roligt vi fick en stor fin orkidé av dom
Såå fin! Satt och pratade tills det blev mörkt haha och Tyra blev trött:)
I morgon börjar jag inte jobba förrens vid 14 så jag och Tyra ska ta förhoppningsvis en sovmorgon och sen äta en god frukost innan det är dax för dagis och jobb!
Godnatt på er!:)

Av Elin fajersson - 23 augusti 2015 21:08

åh har inte haft tid eller ork till stt uppdatera här i dagarna , har jobbar varje dag och kommit hem sent om kvällarna :( idag slutade jag 14 och körde och hämtade Tyra i Laholm hon var hemma hos Maria några timmar idag, och nu är jag såå trött och längtar bara tills klockan blir 13 i morgon för då slutar jag jobba och sen blir det en vända hem till Emma så barnen får leka en stund!
Nehepp nu säger jag godnatt så hörs vi i morgon förhoppningsvis :)

Av Elin fajersson - 19 augusti 2015 22:17

idag efter jobbet åkte jag och hämtade Tyra sen åkte vi hem en snabbis för att äta lite mellanmål, för sen körde vi ner till Tyras nya dagis som hon ska börja på och träffade fröknarna och chefen där och gick igenom allt och kikade runt! Sååå mysigt dagis ser ut som en villa med stor trädgård och överflödigt med leksaker hihi Tyra började springa nör hon såg dagiset(alltså in till gården) haha
I morgon är jag ledig från jobbet så vet inte riktigt vad man ska hitta på hoppas på fint väder iaf så man kan sola och bada lite:)
Slänger upp lite olika bilder från veckan:)

Av Elin fajersson - 14 augusti 2015 13:37

idag är jag ledig och då passar jag på att sola i trädgården har precis fyllt poolen till Tyra med så hon har badat ett tag:) men nu sitter jag och nattar henne sen ska jag njuta av min egentid och fortsätta sola och lyssna på musik :)

Av Elin fajersson - 11 augusti 2015 19:52

idag hämtade jag upp Emma och barnen och vi stack till busfabriken men barnen:) Tyra har inte varit där på jätte länge så det var roligt att få busa av sig :)
Simon han har haft min bil i 2 dagar för det var obalans i däcken så han har fixat det nu! Så jag kan köra min bil till jobbet i morgon :)

Av Elin fajersson - 9 augusti 2015 20:53

nu har jag jobbat i 2 dagar efter semestern var slut och det känns bra endå men jag är såå trött haha, har vänt på dygnet under semestern lite men ör trött nu så ska snart sova eller lägga mig iaf:) i morgon jobbar jag 7-14 och det känns helt underbart att kunna köra till jobbet måste jag säga, och Simon börjar jobba i morgon med så det blir första dagen för Tyra på dagis på länge, hon ska snart skolas in här i knäred men inte förrens i början av september så jag hoppas det kommer gå bra!
I helgen ska vi ta och flytta allt det sista från lägenheten och sen har vi 1 vecka på oss att flyttstäda i lugn och ro ska bli skönt att lämna lägenheten helt nu, fast vi har inte varit där mycket alls på sistone, bara hämta post och plocka med oss saker lite pö om pö:) Har ju glömt att blogga om vad vi hittat på under semestern, vi har varit på astrid Lindgrens värld, universeum, Skånes djurpark och sen har Hasse och heli gift sig stoort grattis till er!! Var ett fint och mysigt bröllop bara för familjen??Sen fyllde Maria 40 så vi var På fest i en lokal och dansade drack och åt gott!
Bjuder på lite blandade bilder från veckan

[Bild]

Av Elin fajersson - 7 augusti 2015 20:19

vilket bra avslut på denna semestern vaknade upp och det var 27 grader ute vi fyllde Tyras pool så hon fick plaska och bada och jag drog på mig bikinin och satte mig i solstolen och solade och svalkade av mig i vattenslangen haha:) sen var det dax att åka till Växjö för att köpa min bil! Vi hade kollat på en annan i Gbg men det blev inte den, så det blev denna Citroën C4 bra första bil, den ör ju mycket äldre än Simons bil så det var lite konstigt att köra den men jag kommer nog vänja mig snart :)
Var så nervös när jag skulle köra så långt hem med en ny bil haha men Simon låg före mig med sin bil så det gick bra:)
I morgon börjar allvaret igen, jobbet då förstås, slut på alla sköna slappe dagar i trädgården! Typiskt nu när värmen har kommit:/ men saknar mina Goa kollegor så det ska nog gå bra endå:)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards