elinfajersson

Alla inlägg under november 2013

Av Elin fajersson - 30 november 2013 21:40

I morgon är det redan 1 dec helt otroligt vad tiden springer iväg, i morgon är det även ljusfesten i stan som vi gärna skulle vilja gå in och kika på men vi får se vad som hinns med, skulle varit mysigt iaf att se när lucian krönas och ta en glögg kanske, lite jul stäming innan man åker hem och pyntar, 

men med ett barn med så vet man aldrig vad som hinns med och inte, så kan inte rikigt planera något haha.. 

men nu ska jag ta en snabb dusch och sen blir det sängen för vår del! Så godnatt godnatt! 


Av Elin fajersson - 30 november 2013 17:54

Idag har vi inte gjort så mycket faktist, inte ens tagit mig utanför dörren. vi hade planerat att åka upp till galgberget och ta en promenad, men vi kom upp sent och tyra somnade inte förrens vif 13.30 och då var jag så trött att jag la mig och vilade med, sen vaknade vi vid 15 och då blir det snart mörkt så det var inte lönt att gå ut.

men i morgon så ska vi ta oss ut och handla lite julpynt åså och sen vara hemma och julpynta och mysa hela kvällen, ska bli mysigt! 

har haft huvudvärk i 2 dagar nu, kan vara så att jag slutat med mina järn tabletter så ikväll tog jag tablett och ska fortsätta med det så får vi se om det blir bättre, för värkabletter hjälper inte :(

Those hands<3

   

Av Elin fajersson - 29 november 2013 15:27

Idag är det en rikigt inne sitta dag:( vi som hade tänkt ta en sväng med den nya bilen som simon ska hämta nu, och sen åka ut till något ställe och ta en lång promenad med vagnen, men det är ju tråkigt väder idag:S så vi får hålla tummarna på finare väder i morgon istället! 

Simon han ska ut och käka med jobba kompisar ikväll så det blir bara jag och tyra hemma så vi får mysa ensamma hih:)jag ska se om jag hittar något gotte här hemma och tyra har ju sin bröstmjölk hon får mumsa i sig haha.

ska ta och vila en stund nu innan simon sticker iväg:)

ha en bra fredag för det ska jag och tyra ha :)

Av Elin fajersson - 28 november 2013 23:43

Har haft så fullt upp dom senaste dagarna att man knappt har hunnit tänka på sig själv haha idag ställde jag mig på vågen och det visar - 12 kg och jag har inte rört mig ett skit, och det var nu 8 dagar sen jag förlöste Tyra, helt otroligt! Tänk så mkt vätska man måste ha haft i kroppen,
Ser fram emot långa promenader med vagnen nu så man kanske bli av med några kilon till:)
Skulle på med min vinter jacka nu ikväll och det var med nöd och näppe att jag kunde knäppa den och då hade jag bara t shirt under, så hoppas inte att kylan blir allt för mkt nu annars kommer jag att fryysa:( haha!
Godnatt på er:)

Av Elin fajersson - 28 november 2013 21:03

Idag kom det en man som ville titta på simons bil och eventuellt köpa den, och han ville såklart ha den så dom kom upp och fixade allt pappers arbete och betalning åså, så vi gick ut och vinkade hej då till vår älskade bil, så mkt minnen med den! men men vi kommer få fler nya minnen med vår nya opel åxå haha.. 

Vi passade även på att ta ut tyra för första gången i vagnen när vi skulle vinka hej då till bilen, och det gick fin fint:)

byebye vår älskade bil!:( <3 

   

Av Elin fajersson - 28 november 2013 16:14

Här kommer lite bilder från vår dag! :)

       

Av Elin fajersson - 28 november 2013 12:56

God eftermiddag! 

Jag kom upp för bara en stund sen haha , tyra har sovit jätte dåligt inatt och vaknat nästan hela tiden så vi har inte fått så mycket sömn, så jag kom inte upp förrens vid 11 tiden typ, och då var det att slänga i sig lite att äta och på med kläder, för nu ska vi åka och hälsa på mormor och fika åså:)vi skaåka nu så vi hörs lite senare igen :)

Av Elin fajersson - 27 november 2013 17:16

Hon älskar att åka bil, vaknar inte ens när vi klär henne så trött är hon alltid om dagarna haha kan det inte vara tvärt om istället så hon sover på nätterna?:)men hon är så söt vår lilla budha<3

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards