elinfajersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin fajersson - 30 mars 2012 20:06

Åhh jag dör jag orkar inte vara sjuk nu asså precis lagom till skolan börjar igen nu :/ kan fan inte missa denna veckan eftersom vi ska börja en ny kurs på tisdag :S men men finns ju inte så mkt att göra åt det bara ligga hemma å glo!! har iaf köpt en stor marabou som jag ska klippa nu och tycka synd om mig själv hihi :) ångest! hhaha jahopp idag va den sista dagen på patrikshill känns sjukt tråkigt men jag va och pratade med chefen där idag om att bli timmis där med så jag har jobb framöver så det känns ju bra :) fick även veta vad jag får tillbaka på skatten i år och den va ju MYYcket bättre än förra året YAY kanske bli att resa i sommar igen om vi har tid :) men men nu ska jag och simon "sjuklingarna" kolla på någon film och slappa å njuta av att det är fredag och jag inte behöver gå upp tidigt i morron haha ha en bra fredag!<3Åhh saknar sommaren & allt party när man ser denna bilden (Förra sommaren)   

Av Elin fajersson - 28 mars 2012 18:16

har vatt på praktiken till kl 16 idag  sen har jag bara vatt hemma å slappat, känns som man aldirg är hemma:S ska bli skönt att vara ledig denna helgen och bara vara :)speciellt nu när skolan börjar på måndag!  jag ska kolla på 2 avsnitt av top modell  som jag har missat yay:) simon han är sjuk han ligger med feber och förkyldning usch jag vill inte bli sjuk nu, det har jag inte tid med haha :P jahopp det blev bara ett litet inlägg här har inte så mkt att skriva om när jag är på praktiken varje dag :P men ha det så bra! LoveElin 

Av Elin fajersson - 27 mars 2012 11:04


Vet inte hur jag ska sammanfatta paris resan men det va helt underbart mycket bra shopping och en väldigt romantisk stad vi firade vår 2 års dag där med middag på en jätte mysig resturang och sedan gav vi oss upp i eiffel tornet mitt i natten där simon frågade om vi skulle förolva oss!!!!!! självklart ville jag det , det kunde inte bli mycket bättre och romantisk än va det var han är underbar Älskar han så mycket! hela resan kommer jag alltid minnas det va en underbar upplevelse och vi ska defentivt dit igen :)här kommer några bilder från resan !                      

Av Elin fajersson - 21 mars 2012 00:26

Äntligen är denna helvetesdagen över först va jag på praktiken 7-15 vilket inte va så farligt men sen när jag kom hem skulle vi storstäda hela lägenheten tvätta, handla, åka till mamma och lämnar nycklar till vår lägenhet, äta, duscha och packa ner allt inför i morron för nu åker vi till paris wiee vi åker hemmifrån vid halv 9 och planet lyfter 12.40 så nu måste vi lägga oss är helt slutg i kroppen :( men tar med data men vet inte om jag kommer uppdatera ngt men det kommer upp en massa bilder annars på söndag när vi kommer hem igen! btw så firar jag och simon 2 år på lördag hihi Älskar Dig! <3 åhh längtar!  

Av Elin fajersson - 19 mars 2012 11:30

Godmorron på er:) satt inte vid datan alls igår va så trött jag och simon satt och kollade på alla twilight filmerna och käkade pizza haha:D i lördags va vi och kollade på Özz Nujen fan vad roligt det va hade jätte bra platser och slrattade heela tiden:) sen efter det så ringde emma å sa att hon va fest sugen så vi åkte å hämtade henne sen åkte vi hem till oss igen å förfestade lite sen stack jag och Emma in till stan, dt va ju helt smockat med folk överallt men men vi hade kul iaf:) nu har jag precis duschat å ätit lite frukost ska snart iväg till praktiken börjar kl 14:) men ha en bra dag här kommer nån bild från i lördags! min älskling innan vi skulle åka och kolla på Özz :)Emma hos mig :)jag och syrran <3och lilla jag innan utgången :)       

Av Elin fajersson - 17 mars 2012 18:01

idag har jag inte gjort så mkt vaknade vid 12 tiden sen har jag bara kollat på the hills typ hela dagen :) sen satte jag mig på balkongen tog ett glas rött och satte på lars winnerbäck och njöt synd att inte solen va framme dock men men mysigt endå! nu ska vi börja göra oss i ordning för att åka in till stan för att kolla på Özz nujen det ska bli kul så vi hörs i morron igen ha en bra lördags kväll! <3 Skrollan ville vara med på kort :) <3    

Av Elin fajersson - 16 mars 2012 21:08

Äntligen är det helg fan vad skönt att få sova och bara vara hemma haha. har vatt hos mamma en sväng idag och druckit kaffe Emma johan och alicia va där med, Emma hon har skaffat glasögon och hon ville ha lite smakråd om vilka hon ska köpa ( hon har några på test över helgen) hon ska fixa sitt körkort nu åhh jag vill med sätta igång med mitt men har varken tid eller pengar till det nu :( nu ska jag och simon kolla på film lånade en av mamma Den vita massajen får se hur den är :P men ha det bra :) 

Av Elin fajersson - 15 mars 2012 22:53

har åter igen vatt en bra dag på praktiken fick av Anna en personal 2 st biljetter han komikern Özz Nujen som jag ska ta med simon på på lördag:) skit snällt det ska bli kul han är så jävla rolig asså haha!  nehepp skulle bara skriva det ska upp tidigt i morron sista dagen nu innan helgen naajs ! sov så gott   Hahaha så jävla bra! 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards