elinfajersson

Alla inlägg under maj 2015

Av Elin fajersson - 31 maj 2015 21:42

slutade jobba klockan 14 idag och innanför dörren i vardagsrummet står Simon och Tyra med blommor och choklad och ett fint kort, blev alldeles rörd! Är så lyckligt lottad att jag har mina två älsklingar! Sen bytte jag om så körde jag ner till Ikea och väla för shopping, Tyra fick en ny säng det fick bli en junior säng, bort med spjälisen nu, hon är stor flicka nu:)
Sen nytt täcke och nya sängkläder blev det åxå! Och lite nya bestick till henne:)
Sen hittade jag inte jätte mycket på väla men hade bara 30 min på mig innan dom stängde haha stressigt men fick med mig solglasögon + ett fodral sen 2 linnen. Sen avslutade vi med käk på Max på vägen hem .
Har haft en mysig dag fastän jag har varit trött, men jobbar i morgon med dag sen ledig en ynka dag haha godnatt på er:)

Av Elin fajersson - 29 maj 2015 18:28

klickat hem lite nytt:)

Av Elin fajersson - 28 maj 2015 19:55

har haft en mysig dag hemma hos mormor med god fika och massa bus? sen åkte jag och mamma till eurostop och mötte upp Simon och kikade lite på kläder kom hem med detta och lite underkläder!
Nu laddar jag inför jobb hela helgen! Hoppas ni får en bra helg:)

Av Elin fajersson - 28 maj 2015 10:33

Igår hade jag körlektion och det gick bra, övade på körde efter skyltar typ han sa kör mot väg 25 haha och sen fickparkering och backa runt hörn och det gick på första försöket men det har jag övat på med Simon flera gånger så inte konstigt att det gick bra:) 

nästa gång jag kör så är det även dax att boka in teori och uppkörning men ska boka in i slutet av juli så jag har tid att plugga mer:) 

idag ör jag ledig och den ska spenderas på vallås hos mormor vi ska först käka någonstans sen går vi hem och fikar hos mormor, ska möta upp Emma och mamma om en stund så måste skynda mig lite nu:) 

Av Elin fajersson - 26 maj 2015 23:09

idag var ju uppe tidigt skulle vara på körskolan 7.15 för att sen åka till halkbanan, det var så roligt att köra den och det gick jätte bra!
Sen började jag jobba och slutade 21..
I morgon blir det ett kort pass på jobbet slutar 13 sen vid 17 så ör det körlektion som gäller sen hem och ta det lugnt, jag är ledig torsdag så får se vad man hittar på då:)

Av Elin fajersson - 23 maj 2015 21:33

hej på er, dålig uppdatering som vanligt men har haft virus i kroppen sen i onsdags då jag jobbade kväll och hade feber inte så roligt! Sen torsdagen så hade jobbade jag bas till 13 så det var ok, hade sen körlektion och mådde inte roligt bra men körningen gick bra endå:)
Har varit ledig hela helgen nu som tur var för i morse bröt en jävla förkylning ut och jag mår piss haha, sa till Simon att jag är nog fan hellre magsjuk än att vara förkyld ! Jag hatar det!!
Men Simon piggade på mig lite när han kom hem med en massa gotte till mig, hur gullig är han inte då??
I morgon bitti ska han iväg och fiska hela dagen och vilken tur att jag har världens bästa mamma som kommer och tar Tyra så jag får vila och ta det lugnt!! Har hunnit glo på massa filmer idag, och ska fortsätta hela dagen i morgon med (enda fördelen med å vara sjuk) godnatt

Av Elin fajersson - 20 maj 2015 12:29

hade tråkigt innan och tänkte att vad blir man lite gladare av än att klicka hem lite nytt så detta från Gina beställde jag idag:)
Nu blir det snart jobb men först så ska jag på aktivitetsmöte!

Av Elin fajersson - 19 maj 2015 16:58

idagr jag ledig och det var verkligen välbehövt måste jag säga!
Igår hade jag körlektion vilket jag inte haft på över 1 månad, jag var svin trött men det gick endå, och nu har jag bokat halkbana och riskettan:)
Idag har vi inte gjort så mycket kom precis in efter att ha varit ute och lekt på lekplatsen med Emelie och Diana, och nu har jag huvudvärk och vill bara lägga mig och glo på film men det tillåter inte Tyra haha! Ska snart äta en utav mina favorit rätter, stuvade makaroner och falukorv, älskar verkligen Stuvade makaroner kan äta det varje dag men då skulle inte Simon bli så glad haha:)
Bjussar på lite bilder från i fredags när vi gick in till stan för shopping och parkhäng med Elin, Emma och Fanny och ungarna förstås!

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards