elinfajersson

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin fajersson - 29 februari 2012 19:05

Whaat jenny va ju den finaste i hela tävlingen! synd bara att hon inte ville vara med längre för hon skulle nog lätt kunna vinna!   

Av Elin fajersson - 29 februari 2012 17:10

jaha idag är det onsdag och denna dagen har vatt otroligt seg har vatt i skolan hela dagen och haft grupparbete, sen va jag även inom och köpte jackan som jag ville ha naajs och tog en kaffe med johanna på roberts café :) nu väntar jag på simon som ska komma hem så ska vi åka och träna va 1 vecka sen nu usch känns inte bra att inte har vatt på gymmet på så länge vi som annars tränar 4 grr/ vecka.. men men sen när jag kommer hem så blir det att kolla på top modell på tv3 play missade det igår:)hihi  jaja ha det bra    Jag och Johanna i skolan! :)  

Av Elin fajersson - 28 februari 2012 20:08

nu har jag tittat alldedess för mkt på denna jacka nu jävla ska jag slå till jag vill ha den :) får nog gå inom h&m i morron efter skolan, det är ju en perfekt vår jacka såå snygg! 499:-  

Av Elin fajersson - 28 februari 2012 18:40

 hejsan har bytat min gamla blogg till bloggplatsen orkade inte med blogg.se bara strul hela tiden:S så hoppas jag kommer trivas här nu då ist:) idag har det gått bra i skolan har ju underbara klasskamrater så det kan ju inte bli mer än roligt:) btw det var 7+ grader i dag åhhh längtar tills våren kommer nu så man kan ta fram sommarkläderna! :) Love Elin    En bild På mig och min älskling<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards