elinfajersson

Alla inlägg under april 2013

:)

Av Elin fajersson - 30 april 2013 17:21

Nu kör vi till laholm, dock är jag lite trött efter denna långa dag, men det ska bli kul med brasa och fint sällskap:)

 

Av Elin fajersson - 30 april 2013 13:49

Tjaa då var det valborg idag och min dag har varit minst lika intressant som gårdagen:) men nu är jag trött och ska vila en stund innan jag ska göra mig i ordning, vi skule egentligen käka på resturang ikväll med maria och håkan + vänner men det var fullbokat så det blir grillkväll hos dom istället, det blir en lugn kväll för våran del jag ska nämligen till gbg imorgon vid 11 tiden så jag måste vara pigg..:)

Hoppas ni får en bra kväll allihopa:)

Av Elin fajersson - 29 april 2013 19:08

idag har jag alexander och fazila varit hos begravningsbyron sen åkte vi upp till patologen och fick hjälpa till att göra i ordning 3 st kroppar inför begravning, till en början var det vädigt obehagligt att gå in i en kyl fullt av kroppar, väldigt speciellt måste jag säga.. men sen när vi hämtat ut kropparna vi skulle göra i ordning så gick det bra man vänjer sig snabbt. och allt gick bra:) stolt över mig själv haha.. det va vell en liten övning kan man vell säga inför morgon dagen för då är det dax för Obduktion det är jag där emot lite nervös över men det ska jag nog klara det med:)

sen efter vi va klara där så åkte jag hem och tvättade av mig bytte kläder sen åkte jag och simon på lägenhets visning åhh håll tummarna :) sen åkte vi och käkade på något grisigt ställe haha äcklig fet mat:S

jaha det va min dag, nu sitter vi i soffan och slappar och tittar på family guy..

Hörs i morgon igen :) tyvvär så blir det inga bilder från min dag haha men en bild på den flottiga maten blir det iaf:)

 


Av Elin fajersson - 28 april 2013 12:48

Nu sticker vi ut, fan det var lite kyligt ute endå:(

Av Elin fajersson - 28 april 2013 11:41

Nu har vi fått i oss frukost, ska göra oss i ordning sen ska vi ut i det gona vädret:)

Av Elin fajersson - 27 april 2013 17:24

Hittade denna tunikan lite söt tyckte jag :)

Av Elin fajersson - 27 april 2013 15:23

Idag har Simons pappa varit på besök hos oss och fikat väldigt trevligt:) och nu sitter vi på espresso house och fikat igen haha har även kikat i affärer hittade en tunika :)

Av Elin fajersson - 26 april 2013 13:35

Nu har vi varit på besök på alla hjärtans hus vilken vi redan varit på innan men skitsamma, har även kollat runt i butiker men hittade inte någonting:( vi har iaf fått i oss lunch :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards