elinfajersson

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Elin fajersson - 25 mars 2014 20:33

Tyra har fått dille på att ställa sig upp och är jätte duktig på det och vill nu inget annat än att stå så sööt :)

       

Av Elin fajersson - 25 mars 2014 19:23

hallo, har glömt av att blogga men idag har vi varit hos mamma och ätit lunch hon bjöd på super god grillad lax med en god pasta sallad till det även hasse svägnde inom på sin lunch och käkade lite:)

när simon kom hem såla jag mig och vilade tills nu, det var verkligen välbehövt var så sjukt trött:S och han är iväg nu och handlar miniderm till lillan som måste smörjas med det 2 gånger per dag.. och vi ska snart äta lite med detblir spagetti och köttfärsås.. såg att det är våffel dagen idag åhh blir så sugen men simon hatar att stå med detjag med för den delen, men det är värt det tycker jag :) men det får bli en annan dag:)

här är 2 mobilbilder på en trött morsa och en inte så glad unge idag:)

   

Av Elin fajersson - 25 mars 2014 09:41

åh vill fixa en massa i tyras rum vi behöver en massa tavlor som ska upp vi vill ha hela serien av nancy lee i hennes rum så fina:) men får ta lite i taget:)

           

Av Elin fajersson - 25 mars 2014 09:21

Godmorgon på er:)

natten har varit hemsk och har varit vaken 1 gång i timmen hela natten sen vi la henne igår kväll.. så är trött idag men vi ska gå bort till mamma sen hon skulle bjuda på lunch idag:)så det ska bli trevligt! kan vara skönt med en promenad med:)

har precis fått i mig lite frukost nu och ska strax ta på mig lite kläder, så hörs vi sen igen


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards