elinfajersson

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin fajersson - 30 juni 2014 19:53

jahopp har haft besök hela dagen, mamma, emma, alicia emelie diana och mormor har varit och fikat hemma hos mig idag, sen åkte jag och emma till mamma igen nu under kvällen, hasse och heli kom dit så det var trevligt att träffa dom åxå:)

nu har jag precis duschat och vi ska äta en sen middag sen ta det lungt en stund innan nattningen!

Så säger godnatt nu och hoppas att ni får en god natt ni allihopa som läser undra vilka ni alla är?? ingen som vill skriva era namn ju:) 


Av Elin fajersson - 30 juni 2014 10:20

Ja dagen igår slutade inte lika bra som den började:( det blev plötsligt en tung och ledsam kväll och natt, vår kära morfar gick bort igår kväll så känner mig inte rikigt på humör idag, men emelie emma och mamma kommer hit på en fika om en stund:)

annars så ska jag inte göra så mycket annat idag behöver ut och promenera sen en stund, ska vänta hem simon så han kan följa med:)

<3

Av Elin fajersson - 29 juni 2014 20:23

ojdå bloggen har inte uppdaterats alls idag, har haft annat för mig, direkt när vi vaknade så skulle vi åka och träna, men glömde kolla öppetiderna på nätet innan för denna månaden så är tiderna lite konstiga, så när vi kom dit så var det stängt och öppnade inte förrens klockan 15 så då bestämde vi oss för att börja med övningsköringen istället så tyra fick vara hos mamma och jag övningskörde vilket gick jätte bra:) sen skulle vi hämta tyra efter vi var klara och sticka och träna men mamma sa att hon kunde ha henne tills vi tränat klart, dom var hemma hos mormor hela dagen:)

träningen var inte lika rolig som den brukar, det var fullt med folk vilket det brukar vara vid den tiden, inte alls roligt men vi fick tränat iaf och sen körde vi hem till mormor, där emma med familj åxå var och tog en fika, hon bjöd på hemgjord glass!!:)

Nu är vi hemma och det är dags att lägga tyra, och sen ska vi åxå hoppa i säng, simon han ska upp till jobbet i morgon bitti, och jag och tyra ska umgås med emelie och diana som bor 2 trappor ovanför oss numera haha:)


Av Elin fajersson - 28 juni 2014 12:19

Idag är simon och fiskar hela dagen så jag och tyra ska åka till emma vid 14 och spendera dagen där, petra och barnen kommer åxå så skulle vi käka tacos och spela spel ikväll:)

måste säga att jag saknar gymmet idag, men det blir en runda dit i morgon och sen ska jag köra lite igen! 

tyra vilar middag och jag tittar på gossip och ska snart ta på mig lite kläder, usch idag är en seg dag regningt och man orkar inte ens ha på sig kläder, vill bara springa runt i mjukis hela dagen:)

Av Elin fajersson - 27 juni 2014 17:01

usch vilken seg dag, efter träningen så har jag bara varit hemma, simon han är på wittlock och handlar och jag har tittat på gossip girl nästan hela dagen, ska däremot färga håret idag, har inte gjort det på evigheter och det börjar se ganska tråkigt ut, så det bli en mörkare färg:)


Av Elin fajersson - 27 juni 2014 10:34

Godmorgon! :)

usch måste berätta en liten konstig sak,, igår under natten så hade tyra sin rosa napp under natten och även när simon vaknade och skulle ge henne mat vid 7.30 så stoppade han sen in nappen i munnen på henne, men sen när vi skulle gå upp allihopa så var nappen helt borta, konstigt tänkte vi, och började leta efter den, vi vände upp och ner på hennes säng typ, kollade inne i sängkläderna och mellan sängen och spjälsängsskyddet men ingen napp där.. då tänkte vi att hon kanske råkat slänga ner den så katterna har lekt med den, men vi har inte hittat nappen någonstans:/

Sen inatt klockan 2 så skulle jag upp och mata tyra och fick en jätte konstig känsla när jag tittade mot sovrumsdörren precis som det var någon där usch hemsk känsla. men jag matade och sen la mig igen, och i morse vaknade simon tidigare och skulle bära över tyra till vår säng eftersom hon var vaken. och vad tror ni han hittar då??? jo NAPPEN ligger så fint vid hennes fotända i spjälsängen!!!!!!  usch hur har den hamnat där när den inte låg där när vi bäddade upp kvällen innan:/


Av Elin fajersson - 26 juni 2014 16:56

Nu ska jag börja göra mig lite i ordning eller ordning och ordning ska väl sätta på mig lite mascara and thats it haha, är lite trött idag efter gymmet men ska till trönninge nu och träffa några från klassen ikväll ska vi vara hemma hos fazila så det ska bli trevligt! 

tyra skulle med egentligen men det blir precis under tiden hon ska sova och får hon inte sova då så blir det en jobbig kväll så hon får bli hemma med pappa istället:)


Av Elin fajersson - 25 juni 2014 19:50

Nu har jag handlat igen.. beställde hem fler träningskläder jag kan verkligen inte få nog av att titta på nya träningskläder det är så mycket roligare att träna om man känner sig snygg och bekväm i kläderna! :)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards