elinfajersson

Alla inlägg under september 2013

Av Elin fajersson - 30 september 2013 20:13

Har precis tittat på ett avsnitt av 1 unge i minuten, kan inte fatta att jag själv snart kommer ligga på förlossningen och uppleva allt det där för första gången, längtar så mycket:) satt och grät när jag tittade på det, så sorgligt när man ser att det hände grejer som inte rikigt var planerat, men man ska vara glad att vi har så bra vård här så man kan känna sig trygg! :) Nu är det snart bara 8 veckor kvar tills mitt bf datum, och faktum är att  bebben kan ju faktist komma när som hellst egenligen:) men några veckor till får du gärna stanna kvar i min mage :)<3

Av Elin fajersson - 30 september 2013 18:44

Just nu ligger bebben på vänster sida haha ser så roligt ut;)

Av Elin fajersson - 30 september 2013 12:13

Godmorgon på er, idag vaknade jag upp fortfarande sjuk:( hatar att vara sjuk, ibland så till och med önskar man att man råkar ut för en rikig förkylning men man tar alltid tillbaka det när man väl är sjuk haha inte roligt att bara ligga hemma och glo medans alla andra hittar på en massa roliga saker:(

men ska ligga hemma idag och kurera mig dricka mkt och vila..det blir väl antagligen en massa avsnitt av oth åxå så klart hah:) sen måste simon inom apoteket och inhandla nässpray som jag kan andvända mig av, vi har bara vanligt nasin hemma och det ska ju inte jag andvända när jag är gravid, så får se om han hittar någon saltlösning eller något även fast det bara är skit, så ska jag testa med det om det funkar..för jag måste få luft haha vill bli frisk nuu! :)

   

Av Elin fajersson - 29 september 2013 19:28

Då var man hemma efter en hel dag vid havet, tyvvär så fick vi ingen fisk idag heller, nästan iaf haha :) men det var så skönt att komma ut och få frisk luft en hel dag,nu är man ju lagom seg i både huvud och kropp haha.

Simon står och lagar käk nu det blir lax potatis och rom sås, är så hungrig nu efter att bara ätit mackor idag.:(

haha jag såg förjävlig ut idag men jag fröös:( 3 tröjor och en mössa,håret var uppsatt så det ser ut som jag inte hade något hår hahah :D 

     

Av Elin fajersson - 29 september 2013 12:32

Godmorgon vi har ätit lite frukost och nu sitter vi i bilen på väg till tjuvahålan för en dag med fiske, vi har med oss mat och varma kläder! Egentligen mår jag skit i dag genomförkyld men vi hade bestämt en fiske dag nu i helgen, så får se hur länge jag orkar idag, har med mig halstabletter, nässpray och toa papper haha så det ska nog gå bra :) får skylla mig själv för jag vet att msn ska vara inne när man är sjuk! Hörs lite senare igen :)

Av Elin fajersson - 28 september 2013 18:33

Har haft en trevlig dag,men är så mätt just nu haha.känner även att en förkylning är på G ont i halsen och lite smått täppt i näsan:( men men här kommer lite bilder från idag:)

                  

Av Elin fajersson - 28 september 2013 13:22

Nu åker vi hem till emma för att fira henne och mamma som fyllde år i veckan:)

     

Av Elin fajersson - 28 september 2013 11:37

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards