elinfajersson

Alla inlägg under april 2015

Av Elin fajersson - 30 april 2015 11:04

igår så var det middag och bowling med jobbet, var jätte trevligt och mysigt! Har inte bowlat på väldigt länge så det var roligt jag kom 2a hahasen stannade vi några stycken och drack några öl till och cyklade sen hem!

Av Elin fajersson - 27 april 2015 12:25

haft en mysig helg tillsammans, vi har ju inte så många dagar som både jag och Simon ör helt lediga eftersom jag jobbar varannan helg.
I lördags så åkte vi runt och tittade på 4 olika loppisar här runt om sen åkte vi till haverdal och gick en slinga där, sen skulle vi hem till Emma och Johan så beställde vi mat och umgicks sen kom även Hasse och heli dit så det var trevligt!
På söndagen så åkte vi till Tofta och gick en promenad där sen åkte vi hem vi storstödade även lägenheten med eller Simon städade och jag torkade fönstrena så nu är hemmet rent Och fint! Idag börjar jag jobbs klockan 15 så Tyra vilar middag och jag ska ta och plugga teori nu!

Av Elin fajersson - 24 april 2015 23:36

yay äntligen helg jag har varit ledig idag och jobbar inte förrens måndag kväll:) har inte gjort så mycket idag, efter att Simon kom hem så åkte vi en tur till knäred för att lämna lite grejer sen blev klockan så mycket så vi köpte pizza sån man värmer i micron haha och jag köpte hem lite godis, Simon och Tyra sover sen ett tag tillbaka men jag ligger och har kollat igenom en massa avsnitt av Min hemlighet på TV3 play, man fastnar!:) godnatt

Av Elin fajersson - 21 april 2015 16:54

i förmiddags så kom vi hem från Varberg, har haft det trevligt med god mat och dricka och föreläsningar och grupparbete och det var så fint väder så det var tur det:)
La oss ganska sent så det blev inte så mycket sömn för vår del i vår stuga men vad gör det nör msn är ledig idag, skulle aldrig orka jobba idag fy vad jag är trött haha, har sovit i nån timme sen gick vi ut till lekplatsen med Tyra:)

Av Elin fajersson - 20 april 2015 08:01

godmorgon
Idag ska jag åka till Varberg för övernattning med jobbet, ska bli roligt, har precis gjort mig redo och packat klart det sista, vi ska bo i stuga så det ska bli så mysigt att åka med mina bästa kollegor :)
Sitter och dricker lite Yoggi nu innan jag ska gå och möta upp Elin!
Kommer sakna min lilla plutt här hemma dock! Vi hörs senare om det finns tid för det :)

Av Elin fajersson - 16 april 2015 22:35

oj har helt glömt av bloggen i några dagar, jobbar hela tiden och min lediga stund vill jag spendera med familjen :)
Men idag har jag varit ledig och hade bokat in klippning och slingning hos frissan, jag ska äntligen bli ljus igen, är sjukt trött på min hårfärg nu:/
Och jag visste att håret inte skulle bli ljust och perfekt nu första gången i och med att Jag hade rött/brunt hår men hon la i massor med slingor och det blev betydligt ljusare, men efter löning så ska jag boka ny tid för slingor då blir det nog bra:)
Sen efter Simon slutade jobba så mötte vi han och gick till lekplatsen så Tyra fick leka av sig lite! Nu ska jag sova och nu väntas det jobb hela helgen så lär bli dåligt bloggande igen haha
Här kommer före/efter bild på håret:)

Av Elin fajersson - 12 april 2015 16:13

idag blev det en långpromenad på prins Bertils stig i Tylösand det var så skönt men blåsigt haha när vi nästan kom tillbaka så somnade Tyra så då tog vi en varsin kebabtallrik utomhus första gången för i år:) nu är vi hemma igen efter långpromenaden och trötta så vi ska slappa i soffan resten av kvällen :)

Av Elin fajersson - 11 april 2015 16:56

idag blev det en liten tripp till Ängelholms hembygdspark, vilken underbar dag, + årets varmaste dag, kan ju inte bli bättre :) efter vi kom hem till Halmstad igen tänkte vi att vi avslutar dagen med en glass på möllegård men vände när vi kom fram och såg kön fyfan haha så åkte vi till glassbiten istället ;)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards