elinfajersson

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin fajersson - 31 januari 2014 23:55

Har haft en jätte trevlig kväll hos caroline, men god mat och alldedes för mycket onyttigheter haha, och trevligt sällskap såklart, :)

hade med mig kameran men den glömde jag helt av tråkigt nog, men fick en bild på mobilen, dock så hade fazila och magdalena redan hunnit åka:(  såå mysigt att komma hem till tyra, Simon och tyra har haft massa att göra dom har fixat nere i källaren,  och han har damsugit och badat henne haha:) nu ska vi hoppa i säng så Godnatt!

       



Av Elin fajersson - 31 januari 2014 17:03

Nu har jag precis tagit på mig kläder och är klar för att åka, men det är  timme kvar så jag hinner blogga lite och pussa på tyra :)

usch hur roligt det nu ska bli att hitta på något så blir det åxå första gången jag lämnar tyra :( känns konstigt att lämna henne, jag har annars med henne precis överallt.. men hon kommer ha det bra här hemma hos pappa så det oroar jag mig inte alls för.. mest jobbigt för min del haha..

   


Av Elin fajersson - 31 januari 2014 14:40

detta köpe jag hem till tyra igår, hon behövde kortärmade bodys som hon kan ha kofta över så hittade dessa söta linne bodysarna:) 

det blir alldedes för varm för henne att ha långarmad body under koftor. så dessa blir prefekta:)

 

Av Elin fajersson - 31 januari 2014 13:49

godmorgon! 

jävlar vad det snöar idag!! var precis nera på willys och handlade lite och nu har vi ätit frukost:) 

simon och tyra gick upp tidigare idag och jag fick sova ut så snällt, det är inte ens min dag (lördag) ännu:) sånt uppskattas:)

idag ska caroline ha inflyttningsfest hon har flyttat till ett hus i marbäck så vi ska dit dom flesta från klassen ikväll, ska bli trevligt!:)

denna underbara tösen får jag mysa med varje dag<3

     


Av Elin fajersson - 30 januari 2014 20:17

så här ser jag ut varje dag om inte värre, kräk fläckar över hela kläderna haha men jag älskar dig endå min lilla plutt<3

         

Av Elin fajersson - 30 januari 2014 18:41

Nu är vi hemma igen, simon han åkte och hämtade oss, var på eurostop och tittade lite hittade bara lite till tyra, sen när vi skulle gå till emma så snöade det skit mycket, och jag hade glömt min mössa hemma:/ så fick gå in och köpa en sen gick vi vidare hem till emma, käkade och fikade å lite så:) 

         

Av Elin fajersson - 30 januari 2014 11:26

Godmorgon:)

nu har vi ätit lite frukost, och jag ska börja göra mig i ordning, jag och tyra ska åka till eurostop och titta lite, sen åker vi nog hem till emma en sväng och hälsar på:)

ska packa hennes väska nu för hon börjar bli trött, så då somnar hon gott i vagnen på vägen dit:) hörs sen igen

Av Elin fajersson - 29 januari 2014 16:57

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards