elinfajersson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin fajersson - 31 oktober 2013 17:27

Idag målade simon om korg stolen och den blev mycket finare nu när den är vit :) den står så fint i hörnet i hennes rum!

bilden blev suddig såg jag nu i efterhand men men :)

   

Av Elin fajersson - 31 oktober 2013 16:45

Nu är jag snart klar med tvätten, har bebiskläderna som håller på att torka.så mysigt att se alla små mini kläder haha, det gör ju så man längtar ännu mer hihi:)

Lotte var en ängel och inhandlade åt oss 2 lakan till spjälsängen, vi hade nämligen köpt fel, vi hade köpt till vagga/vagn och det passar ju inte i sängen haha, så det var snällt att hon köpte det, antar att det blir billigare på ikea än att handla det här hemma:)

 

Av Elin fajersson - 31 oktober 2013 13:10

jahopp nu är jag hemma från stan igen, och jag hittade en jätte mysig fleece overall till lillan som blir perfekt nu i hennes åkpåse:) och sen hittade jag såklart lite till mig själv åxå en stickad tröja, och sen skorna hade jag beställt för några dagar sen! :)super nöjd!!

Lindex hade 20% på alla barnkläder så det blev lite billigare när jag skulle betala,kan ju inte bli bättre:)

     

Av Elin fajersson - 31 oktober 2013 11:17

Istället för att gå ut och gå så sticker jag in till stan istället en snabbis. fick även sms om att jag har ett paket att hämta ut antar att de är mina skor som kommit yay:) idag kör jag på mjukis, haha alla jobbar nog endå så lär inte stöta på folk, det är jag och pensionärerna ute på stan:)

 

Av Elin fajersson - 31 oktober 2013 10:41

Godmorgon:) idag vaknade jag vid 9 tiden, hade svårt att sova nu i morse ont i ryggen:( men men det ska regna hela dagen ser det ut som på smhi så jag funderar på att ta en promenad nu måste ut och röra på mig lite känner jag, man får passa på innan det börjar regna, och sen kl 14 ska jag tvätta, ska även se om det hinns med att tvätta upp alla bebis kläder med, så det blir gjort det med. 

behöver även tvätta mina vinterjackor som legat nerpackade i kartonger i källaren, får se hur mycket som hinns med.:)


Av Elin fajersson - 31 oktober 2013 09:01

Av Elin fajersson - 30 oktober 2013 21:00

Kvällens gotte till efterlyst! Hallonbladste och frukt!:)

Av Elin fajersson - 30 oktober 2013 20:50

Har suttit hela kvällen och gjort det som jag tycker är roligast, att titta runt på bebis kläder/grejer haha kan sitta en hel dag och bara titta,det finns så mycket som man vill ha:)

har precis ätit kyckling gryta och det va gott, och nu sitter vi och väntar på att efterlyst ska börja!


Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards