elinfajersson

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Elin fajersson - 8 mars 2014 21:33

Det blev verkligen en hel dag i helsingör idag, fastän vi kom lite dit lite senare idag när dom flesta butikerna hade stängt så var det jätte mysigt endå, solen var uppe hela tiden och man fick verkligen vår känslor:) och tyra skötte sig jätte bra, hon sov dock mestadels,:)

sen skulle vi äta så vi gick till en resturang och alla var nöjda med maten utom jag haha, jag älskar entrecoté men hatar rött kött det får knappt vara rosa typ, så beställde jag well done men fick medium så fick skicka tillbaka maten igen (pinsamt) så fick jag tillbaka köttet, det var fortfarande rosa och smakade bara bränt, det var ju inte så roligt när man betalat för en inte så billig middag, men men skitsamma, trevligt att äta och mysa tillsammans :)

här kommer lite bilder från dagen! 

                                     




Av Elin fajersson - 8 mars 2014 13:09

Vi tänkte precis ta och gå ut när emma ringde och frågade om vi ville hitta på något, åka ifrån halmstad antingen göteborg eller helsingborg så vi bestämde oss för att ta helsingborg och ta färjan över till helsingör och strosa där idag ta en glass och kanske käka något, så det ska bli mysigt! kul med spontant:) första gången tyra ska åka färja haha:)


Av Elin fajersson - 8 mars 2014 11:15

Härlig start på dagen, simon han ligger och sover fortfarande så jag och tyra tog på oss kläder och gick ut en sväng i solen vi skulle hämta ut lite paket och sen gick jag inom willys och köpte med frallor hem till frukosten:) väckte precis simon åxå nu, för nu är det dax att komma upp jag vill äta sen vill jag ut i det fina vädret:) får se vad vi hittar på, det känns verkligen som vår idag, jag gick ut i tjocktröja och väst :)

   

Av Elin fajersson - 8 mars 2014 09:36

Godmorgon! inatt har varit en bra natt Peppa peppar!! 

vi la oss ganska sent igår vi kollade på film, emma tipsade om denna filmen som var så jäkla bra den är värd att se om ni vill se en bra film:)

 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards