elinfajersson

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin fajersson - 31 juli 2012 19:26

nu skriver jag sista inlägget här för ikväll och antagligen i morron med för då åker jag emma johan alicia och simon till liseberg och kommer hem sent på kvällen i morron men jag ska ladda kameran nu så det kommer bilder :) hoppas bara på att det inte regnar enligt smhi ska det inte göra det iaf :) emma å dom va nyss här och fikade trevligt trevligt:) är dödstrött nu så ska slänga i mig lite mat sen lägga mig ska upp vid 9 i morron så det blir ingen sovmorron då heller buhu!! Godnatt 

Av Elin fajersson - 31 juli 2012 18:42

  Köpte nya byxor idag från gina 599:-  

Av Elin fajersson - 31 juli 2012 18:30

Här kommer ett gäng bilder från grillkvällen hos hasse & helli va jätte trevligt och jätte god mat !            

Av Elin fajersson - 29 juli 2012 16:19

jaha nu har man vaknat lite till liv mådde så dåligt vaknade kl 6 och va skit hungrig så fick gå upp och värma mat som vi hade kvar sen igår haha sen somnade jag gott igen , så mår lite bättre faktist , nu snart ska vi hem till min bror och hans sambo och grilla ska bli trevligt så har fräschat till mig lite nu så nu ska vi snart börja köra:) åhh blir trött av att bara tänka på att jag ska jobba i 13 timmar i morron fyfan asså! känns inte så lockande just nu men men hoppas dagen går fort! 

Av Elin fajersson - 29 juli 2012 14:52

Gårdagen i bilder!                     

Av Elin fajersson - 28 juli 2012 16:15

hejsan fan vad det är kvavt ute idag uhh döör typ lite :S men iaf ikväll så blir det utgång med emma kicki och petra vi skulle egentligen möts på bulls nu kl 16 för att käka men det skiter jag i för det blev lite för sressigt så jag möter upp dom hos petra sen vid 7 tiden för lite förfest sen ska vi in till stan kul! :) har vatt å shoppat lite med simon kom hem med en ny skinnjacka och en ny foundation, fick hem min som jag beställt men tyckte den va lite för ljus men den blir bra till vintern :)          

Av Elin fajersson - 27 juli 2012 18:45

Tänkte bara titta inom och säga hej haha äntligen har jag helg slutade 14 idag direkt efter det åkte jag och simon till brottet för att möta upp emma johan å alicia för massa bad och sol Lovley!! äntligen börjar det synas att det är sommar färg har man fått och allt är på topp haha det rimmade:)  just nu har vi grillat lite som vi gör nu varje kväll nästan gott :) nu ska vi lägga oss och kolla på crininal sen sova vi är dödströtta både jag och simon så jag säger godnatt :) btw om det är fint väder i morron blir det en hel dag med simon där så kommer inte uppdataera ngt då, men jag tror inte ni sitter inne vid datan en solig dag endå :) Bye Bye! <3    

Av Elin fajersson - 25 juli 2012 19:43

Nu är grillen igång och vad tror ni hände haha brandlarmet gick igång hahha åhh det ska bli så gott med en stor köttbit och potatis sallad :) nu ska jag hjälpa simon att duka ute på balkongen :) btw så har jag fått sol frossa fyfan hah!   

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards