elinfajersson

Alla inlägg under december 2012

Av Elin fajersson - 31 december 2012 13:36

Nu är vi på väg till stan vi ska på bio idag igen, nu blir det hobbit i 3D:) dock så har min förkylning brytit ut idag så jag mår sämre idag:(

Av Elin fajersson - 30 december 2012 21:46

haha vi har kommit hem för ett tag sen nu,filmen var bra vi kollade den i 3d as najs:)Simon står och lagar mat det blir en massa plock mat :) och jag har precis hoppat i mjukis kläder.. ska vell se ngn film till maten åxå så godnatt så hörs vi i morron!  

Bio

Av Elin fajersson - 30 december 2012 17:37

Nu sticker vi iväg på bio:)

Av Elin fajersson - 30 december 2012 15:18

hello från sjukstugan haha,, mår fortfarnde inte bra men jag behöver komma ut känner jag så jag och simon ska gå på bio ikväll vi ska se nån sagan om pi eller nåt haha, kommer sitta och störa alla med mitt snorande och hostande hahah :D dock tror jag att min feber har lagt sig iaf :) jahopp i morron är det nyår och vi ska gå på bio igen hobbit blir det då, sen vet jag faktist inte känner inte för att träffa folk när jag är sjuk kanske går ut åch äter en snabbis efter bion men mkt mer än så blir det nog inte , jag jobbar ju på tisdag morronen så det blir lungt för min del detta året!! 

Nu när jag har varit sjuk så kollar jag mkt på tv och jag har legat och tittat på mtv hela morgonen det va ett program om pink och jag har hittat min nya favorit låt som hon gör med Nate han som sjunger We are Young :) den är sååå bra! 

Av Elin fajersson - 29 december 2012 12:40

fyfan har känt det på mig nu i nårra dagar, och i nu när jag gick upp för att gå på toa så mådde jag verkligen inte bra febern har kommit och halsen känns som ett jordklot:( fyfan jag som hade planerat min dag idag, med en massa plugg sen gå på bio ikväll med älsklingen,, har knappt ork till att sitta och skriva här!! det blir alldedes för mkt i skolan just nu och jag vet inte hur jag ska hinna med allt!:( usch, har tagit värk tabletter och hoppas jag mår bättre om en stund!! 

Av Elin fajersson - 27 december 2012 19:59

Hej på er jag har suttit med mitt arbete som jag knappt kommer någon vart med,, så lika bra att strunta i det nu för ikväll, ska mänligen upp kl 6 i morgon bitti ska jobba 7.1530 i morron fyfan hahah!! det värsta är att jag vaknade upp med halsont imorse och det blir bara värre och värre så åkte och köpte strepsil och har druckit te, har inte tid för att bli sjuk nu!!! har precis klämt i mig ett paket nudlar åxå har varit sugen på det sen igår ahahha :) 

Nu resten av kvällen ska jag slappa framför tvn och äta choklad hahah :)

     

:)

Av Elin fajersson - 27 december 2012 16:33

Av Elin fajersson - 27 december 2012 16:28

Nu står jag och väntar på Simon,han ska hämta upp mig:) hittade faktiskt inget i stan idag det är så mkt folk så man tappar lusten att gå där haha men vi fikade iaf:) vi sprang runt på alla cafen I stan till sist hittade vi en plats :)

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards