elinfajersson

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Elin fajersson - 10 mars 2014 23:27

Tusen tack till http://jeljoh13.bloggplatsen.se som hjälpte mig med en ny header! så fin:)


Av Elin fajersson - 10 mars 2014 21:48

Ikväll var första träningen hemma med bollen, ojoj vad det spänns och känns i både lår, mage och armar:) känns bra ska försöka fortsätta med detta en stund under kvällarna här hemma:)

 

Av Elin fajersson - 10 mars 2014 19:24

Åh jag vill börja träna på gym igen.. men jag står i valet  ikvalet nu för jag tränade innan på friskis & svettis, får träna gratis där, simons jobb betalar nämligen det, men jag tycker inte om det gymmet, där får man stå i kö för att använda crosstrainern eller rullbandet, det finns 2 st crosstrainers där så det är inte så kul! så det står mellan att börja där eller på nordic wellness eftersom där är så billigt,+ att det är helt nytt och nya maskiner där så ycket bättre! måste börja gymma annars hittar ja inte rikigt motivitionen på samma sätt. vet inte hur dom har det med barn passning jag tror att tyra är för liten fortfarande någon som vet? 

får tänka lite hur jag ska göra! :)

   

:)

Av Elin fajersson - 10 mars 2014 18:25

Nu har jag kommit hem igen. det blev ingen stadsbongård idag för vanessa ville inte vakna haha, så jag och tyra gick hem till emelie istället och tog en kaffe dom bor ju bara 3 min från oss :) nära och bra haha..

sen blev det en promenad och det var verkligen så skönt väder idag!! så det får bli bondgården en annan dag istället:) man blirså glad av detta väder,hoppas det håller i sig nu:)

Nu är jag hemma och är super hungrig så det blir strax lite mat, sen ska jag och tyra bada hade vi tänkt..

 

Av Elin fajersson - 10 mars 2014 11:20

Vi kom upp för bara en stund sen, vi låg och drog oss sen klockan 8 när tyra vaknade hon somnade om lite då&då men nu är vi uppe och solen lyser för fullt, så idag sticker jag tyra emelie och vanessa till stadsbongården och myser, så ska tyra få klappa hästa pollar haha :) mysigt

vi hörs lite senare :) 

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards