elinfajersson

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin fajersson - 31 mars 2014 19:31

åh så fint det börjar bli i tyras rum nu,, ska ta lite bilder i morgon hade jag tänkt:)

gick även igenom hennes garderob och rensade ut det som inte passar längre,,och nu är det fan köpstopp till henne ett tag framöver, räknade att hon har 28 par byxor!!! och då är inte strumpbyxorna inräknade,,, och tröjor och bodysar har hon åxå i överflöd så nu får jag försöka sluta handla till henne, hoon hinner ju inte andväda allt haha..:) 

 

Av Elin fajersson - 31 mars 2014 17:46

Åhh måste berätta att tyra vände sig idag för första gången, hon låg så fint i soffan medans jag bloggade innan och vips så låg hon på magen, haha sen höll hon på så hela tiden:) så roligt hon växer och blir så stor och man märker sån skillnad på henne från vecka till vecka..

Idag fick hon även smaka på potatis och palsternacka och först var hon lite skeptisk som hon var med gröten med men tillslut så gillade hon det,ger bara lite i taget pga hennes mage, ska testa i morgon med om hennes mage inte drabbas..:)

     

Av Elin fajersson - 31 mars 2014 15:56

idag gick jag och tyra in till stan i det fina vädret för att möta upp emma och mamma, emma skulle hitta klänning till sig sälv som hon sa ha till dopet, och sen efter det så tog vi en fika på regnbågen,, och nu är vi hemma igen och jag ska pyssla lite i hennes rum hade jag tänkt,köpte säkerhetsnålar så jag kan lägga upp hennes gardiner lite provisoriskt:)

           

Av Elin fajersson - 31 mars 2014 10:51

     

Av Elin fajersson - 30 mars 2014 19:49

Nu har vi äntligen kommit hem från gekås, vi hittade en hel del faktist, det blev mest inredning och lite små plock:) men super nöjda som vanligt! vill upp och pyssla i tyras rum äntligen hittade vi fina gardiner till hennes rum,det kommer bli så fint där inne!

sen köpte vi en massa nytt till lägenheten, vi är så sjukt trötta på chabby chic stilen nu och vill byta till mer modern stil i hemmet igen,, och allt här hemma går ju i vitt,grått och beige typ så vi har köpt lite färg nu, känns lite roligare nu till sommaren:) blir nog snyggt!

     

Av Elin fajersson - 30 mars 2014 10:21

Godmorgon! 

ja idag är jag utvilad efter gårdagen, tyra har sovit jätte bra inatt och vi har fått mycket sömn, det var ju simons natt inatt och jag skulle få sovmorgon men han är genomförkyld så när tyra vaknade så tog jag upp henne så han fick sova vidare ett tag till,, har plockat lite här hemma och sitter nu och dricker mitt morgon kaffe och ska strax upp och väcka simon för idag ska vi åka till gekås, har inte varit där på 1 år nu så nu är det dax, behöver lite tallrikar åså till tyra:) också ska vi gå loss på inredningen idag! :)

 


Av Elin fajersson - 29 mars 2014 21:29

Nu har vi kommit hem från vår familje utflykt vi gick upp klockan 8 i morse och åkte iväg och fiskade och var ute hela dagen i båten, klockan kvart i 7 kom vi upp från båten, vi fick skynda oss för solen gick ner och vi  ville inte vara kvar där mitt i skogen i sjön i mörkret:)

men vi har verkligen haft en helt sjukt bra dag och vi alla är så trötta nu!! jag och tyra har precis kommit upp ur badet nu och nu ska vi käka kvällsmat, ikväll blir det entrecoté, klyftpotatis och majskolvar:)

               

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards