elinfajersson

Alla inlägg under februari 2016

Av Elin fajersson - 23 februari 2016 11:36

I söndags så åkte jag och Simon och Tyra till Hasse och fikade och firade hans födelsedag och mös en massa med lilla Ida som växer och växer :)
Tog ingen bild på Ida alls då mitt minne på mobilen är helt fullt tråkigt nog men hann ta lite bilder innan!

Av Elin fajersson - 20 februari 2016 09:38

I torsdags så gjorde vi en liten suprize middag för Fanny som fyllde 25 CI möttes upp hos Elin och väntade in Fanny som inte visste att vi var där och överraskade henne och hon blev så överraskande och visste ingenting :)
Vi tog en drink hos Elin sen bjöd vi ut henne till pinchos och det var så mysigt och god mat:)

Av Elin fajersson - 14 februari 2016 17:39

Alla hjärtans dag idag och dem började med en Good brakfrukost med pannkakor med blåbär,hallon grädde nutella och bacon och juice det satt fint:)
Efter frukosten satte vi på oss varma kläder och gick ut och tog en lång promenad på 2 timmar i skogen här sen lite lek med Tyra i trädgården!
Och ikväll ska vi se på film :) lugn och skön dag tillsammans med min fina familj ??

Av Elin fajersson - 13 februari 2016 22:01

Lördag kväll nu och idag så har Simons pappa varit här på morgonen dom gjorde något med renoveringen men jag och Tyra åkte hem till mamma en sväng på en fika medans dom höll på här hemma:) sen har vi inte gjort så mycket, gick bli en pizza till middag idag och lördagsgodis såklart :)
Nu sitter jag och nattar Tyra sen ska väl vi med hopp i säng!
I morgon är det Valentines day och vi har faktist inget speciellt bestämt ska bara umgås och äta lite gott ska bli sköönt:) skulle vilja ut på en långpromenad efter frukosten så hoppas Simon känner för det :)
Godnatt på er

Av Elin fajersson - 9 februari 2016 22:55

Godkväll på er allesammans ser att ni är några som tappert hänger kvar och kikar in här varje dag fast jag är sämst på att blogga nu för tiden, man jobbar mestadels och då finns det inte så mycket att skriva om.. Bättre under sommar perioden då man hittar på en massa roligt och är ledig!??
Men idag så åkte jag och Tyra hem
Till Elin och gjorde semlor med nutella och grädde dom
Blev rikigt smarriga men dom såg inte fina ut alls, såg mer ut som hamburgare hahaha!! Men skitsamma dom ska ätas upp direkt endå :)
Sen på kvällen så kom en elektriker till oss för att fixa vår el som har strulat, har inte haft någon el på några dagar i Tyras rum jätte tråkigt men nu är det klart och jag kunde sätta upp Tyras nya belysning på hennes hylla blev jätte
Mysigt:)

Av Elin fajersson - 2 februari 2016 15:52

Tyra hon har haft vattkoppor sen i fredags stackaren sp hon får blir hemma hela denna veckan med så får vi hoppas dom har försvunnit tills nästa vecka! Jag ska vabba i morgon men just nu ligger jag i massagestolen på jobbet och gottar mig! Jag Elin och Fanny var på gekås i söndags men handlade inte så mkt faktist sen åkte jag Simon och Tyra till Ikea för att handla till Tyras rum på måndagen fast jag och Tyra fick sitta kvar i bilen pga av smittorisken /:

Presentation


Elin här 😃 är 25 år och fick min dotter Tyra november 2013 och har nu köpt hus med min sambo Simon så häng med här och läs om allt ifrån barn till renovering av vårt hus och min vardag i massa bilder✌️😘

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards